پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به مناسبت تجلی حضور مردم در انتخابات۷اسفند

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به مناسبت تجلی حضور مردم در انتخابات
البرز گلستان/دکتر قربان شهریاری در پیامی حضور سیاسی مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان؛ متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
حماسه پرشکوه هفتم اسفندماه ۹۴ مدال افتخار آمیز مجددی بر سینه مردم فهیم و غیور ایران اسلامی، بخصوص مردم استان گلستان عزیز بود. شوق مشارکت برای خلق یک حماسه سیاسی در چهره مردم گلستان که خودشان را موظف دانستند با حضور در شعب اخذ رای و انداختن رای خود در صندوق، عشق و ارادت خود را به نظام دینی نشان دهند و ثابت کنند پشتیبان انقلاب اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه هستند تماشایی بود.
دانشگاهیان استان گلستان نیز به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفته و در کنار دیگر اقشار با حضور پر شور خود در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی معجزه دیگری را رقم زدند و عظمتی نو برپا کردند تا برای خلق حماسه سیاسی از انجام تکلیف خود عقب نماندند. به طور قطع آثار این حضور در عرصه های ملی و بین‎المللی باعث افتخارآفرینی و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه که با درک درست از مصالح و منافع ملی ایران اسلامی با حضور گسترده و آگاهانه پشت صندوق‌های رای حماسه‌ای از جنس حضور رقم زدید؛ حضوری که پشتوانه نظام ارزشمند اسلامی در عرصه بین الملل، موجب تقویت بنیه قوای سه گانه در داخل، شادمانی بزرگان انقلاب، شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و تحکیم وحدت و مایه عزت ملت فهیم ایران است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان گلستان این پیروزی بزرگ ملت را به حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تبریک و شادباش عرض می نمایم و امیدوارم بعد از پایان رقابت شاهد طلوع رفاقت‎ها بوده تا جشن ملی را با حس شادی و نشاط به تماشا بنشینیم و به این همدلی و حماسه‎آفرینی مباهات کنیم.

دکتر قربان شهریاری
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۴ ب.ظ

دیدگاه