در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ۱۳۹۶ گلستان اداره کل استانداردموفق به کسب عنوان دستگاه برتر شد

اداره کل استاندارد گلستان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر استان گلستان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ۱۳۹۶ شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، در ارزیابی شورای اقامه نماز استان گلستان از اقدامات دستگاه های اجرایی این استان در خصوص ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز و نمازخوانی، اداره کل استاندارد به عنوان دستگاه برتر در این زمینه مورد تقدیر ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان قرار گرفت.
به این مناسبت در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین و مقامات استان گلستان برگزار شد با اهداء لوح تقدیری به مدیرکل استاندارد گلستان از زحمات او به عنوان مسئول شورای اقامه نماز این اداره کل قدردانی شد.
در این لوح تقدیر که به امضاء نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان رسیده، آمده است:
جناب آقای محمود فرمانی، مدیرکل استاندارد گلستان، نماز موهبتی بی بدیل و سرچشمه فیض لایزال الهی و اظهار ادب در پیشگاه معبود است و بهره مندی از فیوضات آن موجب زدودن زنگار از قلوب انسان ها می گردد. بدینوسیله از تلاش های ارزشمند اعضای محترم شورای اقامه نماز آن دستگاه در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال ۹۶ که بر اساس رای هیات داوران و ارزیابی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده اید، تقدیر ویژه می نمائیم. امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در پیمودن راه پر افتخار شهدای والامقام انقلاب اسلامی در راستای آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۴ ب.ظ

دیدگاه