امیر سرتیپ معمار باشی ارشد نظامی ارتش در استانهای گلستان و مازندران :ایجاد تحول و توسعه پایدار در کشور نیازمند نماینده کار آزموده و آگاه و صاحب نظر است

امیر سرتیپ مهدی معمار باشی ارشد نظامی ارتش در استانهای گلستان و مازندران :ایجاد تحول و توسعه پایدار در کشور نیازمند نماینده کار آزموده و آگاه و صاحب نظر است

البرز گلستان/امیر سرتیپ مهدی معمار باشی ارشد نظامی ارتش در استانهای گلستان و مازندران در جمع فرماندهان ارشد منطقه گفت : حقیقت امر این است برای درک ضرروتهای امروز باید نگاهی با بصیرت به دوره های داشته باشیم که سیر کردیم و یا برای رسیدن به آن داریم تلاش می کنیم پس باید هوشیارانه در آزمایش و مسیر سرنوشتی که از پیش داریم قدم برداریم .

امیر معمار باشی تصریح کرد: امروز کشور برای ایجاد تحول و توسعه پایدار درکشور نیازمند نماینده کارآزموده آگاه و صاحب نظر است و این مهم موقعی محقق می شود که مردم فهیم و با بصیرت ما با شرکت حداکثری کاندیدایی انتخاب کنند که این شاخصه مهم در او باشد

وی افزود: امروز مردم ما خود تحلیل گر ماهری هستند که نیاز به توصیه دشمن ندارند  و یاوه گویی آنان را تحت همه تبلیغات فریبنده گوش نمی دهند .

امیر معمار باشی در ادامه تاکید کرد:خط مسیر مردم ریلی است که انقلاب طرح ریزی نموده وحجت  هم کلام نورانی مقام معظم رهبری است که همه شاخصه های یک نماینده را تدوین نموده است .

فرمانده قرار گاه عملیاتی ادامه داد: نیروهای ولایتمدار ارتش تحت هیچ شرایطی در احزاب و حمایت از نماینده خاصی دخالت ندارند.

و با رصد تمام تبلیغات هر یک از کارکنان کاندیدایی را انتخاب خواهند کرد که همواره برای سربلندی کشور عزت و عزتمندی ایران و ایرانی تلاش کند و ضمن دعوت حداکثری مردم فهیم استان نیروهای پا در رکاب ارتش و خانوداه کارکنان حضور حداکثری در پای صندوق ها خواهند داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه