با همت مجمع خیرین سلامت کشورودانشگاه علوم پزشکی ایران دومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات پزشکی برگزارشد

البرز گلستان/با همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجمع خیرین سلامت کشور دومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات پزشکی در تاریخ ۲ و ۳ اسفندماه سال جاری برگزار  شد.این کنگره با شعار ایجاد عزم ملی برای هماهنگی نهادهای ذی‌ربط و افزایش جذب مشارکت‌های مردمی در جهت ساخت و تجهیز بیمارستان‌های انجمن با طراحی‌های نوآورانه مقدمات برگزاری فراهم آمد.

 طهماسبی دبیر این کنگره گفت: یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و تعالی در حوزه ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات در سطوح نیازسنجی، طراحی، مشاوره، تصویب، پیمانکاری، اجرا و نظارت بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی اهداف این کنگره را تشکیل داد.

وی اضافه کرد: سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سرلوحه کار این همایش بود.

وی ادامه داد: راهکارهای افزایش جذب مشارکت‌های مردمی، استانداردسازی و استفاده از بروز رسانی، روش‌های نگهداشت و مدیریت و نظارت در دستور کار این جلسه قرار داشت.

طهماسبی خاطرنشان ساخت: این کنگره با حضور کارشناسان خبره تمامی رشته‌های مورد لزوم از سراسر کشور در قالب کمیته‌های علمی و اجرایی موارد را مشخص و بررسی و مورد دقت برگزارشد.

وی بیان داشت: این کنگره به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجمع خیرین سلامت کشور و مشارکت و همکاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان تأمین اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها در تاریخ ۲ و ۳ اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه ایران برگزار شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۶ ب.ظ

دیدگاه