دکتر استیری معاون درمان هلال احمر گلستان در جمع جوانان و داوطلبان وامدادگران کردکوی: جهت اطلاع رسانی درموقعیت بحران طرح راه اندازی رادیوبحران بزودی در کشور اجرا می شود

البرز گلستان/ نشست شورای اجرایی و مدیران جمعیت هلال احمر به اتفاق امداداگران و داوطلبان و جوانان در مرکز امداد نجات روستای النگ شهرستان کردکوی با حضور دکتر استیری معاون درمان و صیاد معاون امداد نجات هلال احمر استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا کاظمی رییس جمعیت شهرستان کردکوی ضمن ارائه گزارشی از روند کار جمعیت شهرستان مشکلاتی از پایگاه را ازقبیل گاز و سایر مطالب رابیان کرد.

صیاد معاون امداد و نجات استان  در این نشست گفت:در تبدیل وضعیت پایگاه درازنو برای ۳۶۵ روزه زحمات زیادی کشیده شده است و تامین اعتبار نیز شده است.

وی افزود: همت و پیگیری و نشاط شما به کار کمک می کند و طرح زمستان شروع شده که بدنبال ان طرح نوروزی می باشیم

صیاد گفت:شما بعنوان پیشانی مجموعه هلال احمر می باشد و وظیفه شما بسیار خطیر می باشد.

وی افزود: بحث زلزله بسیار در کشور سایه انداخته و سعی کنید در افکار عمومی التیامی باشید و به همه اعلام شود که هلال احمر ید واحدی می باشد که در پرتوی نگاه شما می باشد.

صیاد گفت : در هلال احمر زحمت زیادی کشیده شده است و نگاه جز رضایت خداوند نیست و از طراوت و نظم شما نهایت تشکر را دارم.

دکتر استیری معاون درمان هلال احمر استان در ادامه  افزود:درحوزه درمان و توانبخشی در ۵ شهرستان فیزیوتراپی فعال داریم و حوزه درمان مینودشت نیز تا اواخر سال افتتاح می شود و همچنین دو داروخا نه در سطح استان تیز فعال می باشد.

وی افزود:ما در زمینه واکسیناسیون د ۲۳ تیم درمان داریم که یک تیم با ۳ پزشک به کرمانشاه اعزام شده و درحدود ۳۹ روستازلزله زده  ویزیت درمانی و روانی و داروئی شده است.

وی گفت: بحث تهران بسیار حساس می باشد و ما باید آماده باشیم و  رادیو بحران در سطح کشور بزودی راه اندازی می شود.

در ادامه همچنین در این نشست صمیمی معاونین هلال احمر استان به سوالات حاضرین پاسخ دادند و در ادامه از جوانان و امدادگران فعال شهرستان با هدایایی تقدیر و تشکر شد ضمن انکه مقرر شدیک سری وسایل امداد و نجات به پایگاه النگ از سوی استان اهدا شود.

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۲ ق.ظ

دیدگاه