پیام حجت الاسلام لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان به مناسبت هفته سلامت /تصاویر احداث مرکز بهداشتی و درمانی خیری الغدیرگرگان

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت هفته سلامت حجت الاسلام لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان در مصاحبه ای پیامی به خیرین سلامت گلستان ارسال نموده و در باره آخرین روند کار های خیری در سطح استان توضییحاتی دادند .

وی ابتدا بیان نمود: در هفته سلامت هستیم و این هفته رابه همه دست اندرکاران امر سلامت تبریک می گوییم وآرزوی تندرستی برای تمامی ملت ایران داریم و امیدواریم خداوند به بیماران دردمند سلامتی مرحمت فر ماید.

رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان در ادامه افزود : از خیرین سلامت استان گلستان که تا کنون مساعدت و کمکهای شایانی به دانشگاه در اهدا ء زمین و کمک نقدی خرید و اهداء تجهیزات پزشکی و پژوهشی نمودند قدر دانی می نماییم و انتظار داریم همه کسانی که تمکن مالی دارند در این کار خیر دانشگاه را یاری نمایند تا امر آموزشی و بهداشتی و درمانی بهتر از گذشته تدام یابد.

وی سپس از شروع بکار مرکز بهداشتی و در مانی الغدیر شهرستان گرگان که با حمایت خیرین شهرستان در چهار طبقه جمعه به مساحت ۱۴۰۰ متر خبر داد و اعلام نمود: در این مرکز بهداشتی درمانی پایگاه ۱۱۵و بهداشت و آزمایشگاه ایجاد میگردد و مبلغ تمام شده آن ۱میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای تحویل می باشد که این مبلغ غیر از خرید زمین می باشد که توسط یکی از خیرین بنام حاج آقا فتح آبادی اهدا شدکه مساحت زمین ۷۱۴متر می باشد که و قیمت تقریبی زمین حدودا متری ۵میلیون تومان می باشد ضمن اینکه مدیریت ساخت این مجتمع بزرگ درمانیبه عهده حاجی نوری از خیرین استان گلستان می باشد .
IMG_7029

حاج علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین شلامت گلستان در بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی الغدیر گرگان

IMG_7035

حاجی نوری بانی خیر و حاجی کاویانی مهندس ناظر پروژه و حاج آقا بزرگمهر و حاجی فتح آبادی خیر زمین الغدیر گرگان در محل پروژه

IMG_7033

IMG_7040

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه