سردار عمرانی فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در یادواره ۱۷۵ شهید غواص در دانشگاه پیام نور گلستان :کربلای ۵ شب قدر رزمندگان اسلام بود

البرز گلستان / یادواره ۱۷۵ شهید غواص به مدیریت دانشگاه پیام نور گلستان با حضور دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان اساتید مدیران مراکز و روحانیون منطقه در کردکوی  تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد،

سردار “عبدالعلی عمرانی”، اولین فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در سال‌های دفاع مقدس در یادواره ۱۷۵ شهید غواص که امروز در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد به بیان خاطراتی از هشت سال جنگ تحمیلی، بخصوص عملیات های کربلای ۴ و ۵ و رشادتهای رزمندگان غواص پرداخت.

سردار عمرانی با اشاره به نقش رزمندگان شهرستان کردکوی در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهرستان کردکوی دارای سردارانی است که مغز متفکر ۸ سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: تنها لشکری که به همراه پرچم مقدس آقا علی بن موسی الرضا (ع) از اروند خروشان و وحشی عبور کرد لشکر ویژه ۲۵ کربلا بود.

این سردار سپاه اسلام کربلا را دانشگاه دین و اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: ما سه چیز داریم که دنیا ندارد؛ پرچم سرخ حسینی، ولایت مطلقه فقیه و مراجع عظام تقلید که دنیا ندارد.

عمرانی کربلای ۴ را نمایشگاه ایثار، فداکاری و رشادتهای رزمندگان اسلام دانست و گفت: کربلای ۵ شب قدر رزمندگان اسلام بود.

۱۷۵ شهید غواص پیام ایستادگی و مقاومت آوردند

وی بااشاره به این نکته که ۱۷۵ شهید غواص پیام ایستادگی و مقاومت آوردند، اذعان داشت: اکثر بسیجیان ما که امام خمینی (ره) را از نزدیک ندیدند با عشق به امام (ره) خط شکن جبهه ها بودند.

اولین فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با عنوان این نکته که امروز در اوج تهاجم فرهنگی ایستاده ایم، گفت: باید اطاعت از ولایت فقیه و مقابله با تهاجم فرهنگی را از دانشگاه ها به جامعه انتقال دهیم.

وی افزود: راه شهدا، نام شهدا اطاعت و پیروی از ولایت فقیه بود.

IMG_1528

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۲ ب.ظ

دیدگاه