امیر سرتیپ دومهدی معمار باشی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان معرفی شد.

البرز گلستان/ مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برگزارشد.

در این مراسم امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت  : ایران با اجرایی شدن برجام صداقت خود را به استکبار جهانی به اثبات رساند و نشان داد هیچ گاه به دنبال بمب اتمی نبوده و نیست.

امیر سرتیپ علی آراسته افزود: هر چند این صداقت سالیان متوالی و بر همگان روشن بوده ولی آنان به دلیل ترس از قدرت ایران در منطقه هرگز نخواستند این حقانیت را بپذیرند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی دستگیری تفنگداران آمریکایی به دست نیروهای مقتدر سپاه را لطف خدا و شجاعت نیروهای مسلح و سپاه دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها متوجه این مهم شدند که نیروهای مسلح همواره آماده و پا در رکاب بوده و هرگز اجازه تحرک به نیروهای دشمن در خاورمیانه نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ایران برای کشورهای غربی و آمریکایی به لحاظ موقعیت استراتژیک، ژئوپولتیک و منابع موجود حائز اهمیت است، گفت: امروز اسرائیل آمریکای کوچک است که با تفکر صهیونیستی همواره مخالف با کشورمان بوده اما جرات ایستادگی در مقابل اقتدار کشور را ندارند.

امیر سرتیپ علی آراسته، وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح ایران را بی نظیر خواند و افزود: همه نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر فرزانه بوده و هستند و همواره برای اقتدار روز افزون امنیت کشور در آمادگی بسیار خوب و بالا به سر می‌برند.

آراسته خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ایران به لحاظ تجهیزات کاملاً بومی هستند و نیازی به کشورهای غربی ندارند.

لازم به ذکر است دراین مراسم امیر سرتیپ دومهدی معمار باشی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان معرفی شد.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دو سید حسین میرتقی به عنوان جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ معرفی شد و سرهنگ محمد غفاری سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیز به عنوان فرمانده تیپ ۱۵۸ شاهرود معرفی و منصوب شد./مهر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۴ ب.ظ

دیدگاه