حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف گلستان در دیدار بامدیر کل تبلیغات اسلامی استان:وقف پشتوانه اقتصادی برای مسلمانان بحساب می آید

البرز گلستان/حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف گلستان با حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان دیدار نمودند .

در این دیدار مدیر کل اوقاف گلستان بر لزوم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اهتمام ورزید و اظهار کرد : وقف پشتوانه اقتصادی برای مسلمانان بحساب می آید لذا با احیای آن به جامعه اسلامی خدمت خواهیم نمود .

وی احیای موقوفات را وظیفه همگانی دانست و افزود :  با وجود احیای موقوفات مسلما فقر از جامعه اسلامی زدوده خواهد شد و فکر نمیکنم کسی از این مسئله ناراحت باشد لذا مردم،مسئولین،رسانه ها و روحانیون همگی باید در کنار هم و با هم بهاحیای موقوفات کمک کنیم .

سهرابی ادامه داد : در برخی از موارد حقوق موقوفات توسط افراد حقیقی و حقوقی پرداخت نشده است و چنانچه این مهم محقق شود بسیاری از مشکلات اعم از ازوداج جوانان، درمان بیماری نیازمندان ،تهیه مسکن زوجهای جوان و غیره مرتفع خواهد شد .

مدیر کل اوقاف استان خاطر نشان کرد ک در این دو ماهه سعی داریم با کمک رسانه،روحانیون و مسئولین در راستای محقق شدن حقوق موقوفات قدم برداریم و بعد از تحقق این ارزش هدفمند اثرات و برکات آنرا در جامعه خواهیم دید ./ روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۷ ب.ظ

دیدگاه