دکترخاکی” فرماندار و رییس ستادانتخابات شهرستان گرگان:تلاش کنیم با حضور گسترده مردم ،انتخاباتی قانونی ومردمی را مدیریت نماییم

البرز گلستان/روز جاری بیست امین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرماندار و رییس ستادانتخابات شهرستان گرگان ، با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی در جهت بررسی امکانات و تجهیزات شعب اخذ رأی با کارشناسان فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار شد .

وی به حضور مردم در ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب مردم با نثار خون خود توانستند از آرمانهای امام(ره) دفاع نمایند و آنچه که ما امروز برای آن برنامه ریزی می نماییم بر اساس به شهادت رسیدن آنها و نگاه راهبردی مقام معظم رهبری که به آموزه های حضرت امام خمینی(ره)استمرار بخشیدند می باشد.

“یحیی خاکی” فرماندار شهرستان گرگان ،اهمیت دو انتخابات مهم را یادآور شد و گفت: با توکل به خداوند در چند روز باقی مانده تا برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وپنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری باید به عنوان مجریان برگزاری انتخابات آمادگی کامل را در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات داشته باشیم .

وی افزود: همانگونه که در جلسات قبل نیز تأکید شد ،ما به عنوان مجریان انتخابات نباید له یا علیه هیچ یک از کاندیداها موضع گیری داشته باشیم و تلاش نماییم با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه ،انتخاباتی قانونی ومردمی را مدیریت نماییم .

فرماندار در ادامه به تجهیز امکانات مورد نیاز در شعب اخذ رأی در شهرستان گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: باید هرگونه امکانات مورد نیازدر جهت تجهیز شعب اخذ رأی از هم اکنون آماده و برنامه ریزی شود تا در روز اخذ رأی هیچ مشکلی در خصوص تجهیزات نداشته باشیم .

در ادامه نیز هریک از اعضاء به تشریح پیگیری های خود در تجهیز شعب اخذ رأی پرداختند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه