سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گنبدکاووس:مجموعه انتظامی در تامین امنیت شبانه روز تلاش می‌کند

کدخبر:۷۳۰۷۱

لباس و سلاح مجموعه انتظامی لباس و سلاح شهیدان است
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مجموعه انتظامی در تامین امنیت شبانه روز تلاش می‌کندگفت: لباس و سلاح مجموعه انتظامی لباس و سلاح شهیدان است
البرزگلستان گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ؛ سردار سعید دادگر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: کارکنان انتظامی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شبانه‌روز برای تامین امنیت کشور و مقابله با فتنه‌ها و فتنه‌گران تلاش می‌کند که تقدیم ۵۱ شهید مظلوم در حوادث سال قبل، نمونه‌ای از ایثار و مجاهدت فرزندان شما در انتظامی بوده است.
وی بابیان اینکه تامین امنیت سخت و مولفه‌های آن نیازمند همراهی و مشارکت همه مسوولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز آحاد مختلف مردم با انتظامی است، اضافه کرد: در سایه همراهی و مشارکت مسوولان و مردم با انتظامی، امنیت پایدار در کشور و استان گلستان حاکم بوده و توطئه دشمنان انقلاب برای برهم زدن امنیت به سنگ خورده است.
سردار فاضل دادگر از برنامه‌ریزی و تلاش دشمنان برای برهم زدن امنیت در گلستان هم خبر داد و بیان داشت: با این وجود انتظامی با همه توان و ظرفیت و با همراهی دیگر نیروهای نظامی و امنیتی و مهمتر از همه با مشارکت آحاد مختلف مردم، آماده مقابله با فتنه‌ها و فتنه‌گران احتمالی است.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین بابیان اینکه لباس و سلاح نیروی انتظامی لباس و سلاح شهیدان است، گفت: کارکنان انتظامی با تاسی از شهیدان با تمام توان مقابل فتنه‌گران و دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی یعنی اسرائیل و آمریکا ایستاده و امنیت را تامین می‌کند.
وی گلستان را جزو امن ترین استان‌های کشور دانست و گفت: کاهش ۶ درصدی وقوع انواع سرقت در این استان سبب شده تا گلستان جزو استان‌های دوم یا سوم این حوزه و در کشور باشد.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی، شاخ اراذل و اوباش مسلح در گلستان شکسته است .
فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه مجموعه انتظامی در تامین امنیت شبانه روز تلاش می‌کند، اضافه کرد:با همه کمبودها و معضلات مردم نباید در کنار گرانی و تورم، احساس ناامنی کنند.
سرداردادگر به منویات چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان انتظامی هم اشاره کرد و گفت: آنگونه که فرمانده کل قوا فرمودند در هندسه امنیتی جمهوری اسلامی، انتظامی ستون فقرات است.
وی افزود: انتظامی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله نیاز به قدردانی ندارد اما مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان تلاش فرزندان خود در انتظامی هستند و حتی در کمک به تامین امنیت جلوتر از انتظامی حرکت می‌کنند.
سردار دادگر همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، گفت: ملت ما همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مقابل استکبار شرق و غرب ایستاد، امروز هم با هوشیاری و با دلی پاک، اندیشه‌ای ناب و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان ایستاده است.
وی گفت: اقوام و مذاهب اسلامی در استان گلستان در کمال وحدت و صمیمیت زندگی می‌کنند زیرا به مشترکات مسلمانان یعنی خدا، قرآن، پیامبر(ص)، قبله و محبت به اهل بیت پیامبر(ص) اعتقاد راسخ دارند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

دیدگاه