آیت الله سعدی نامزد نمایندگی مجلس خبرگان از گلستان:آرای مردم می تواند موجب ایجاد تحول بنیادی در تنظیم ساختار مناسب و استفاده صحیح از ظرفیت نخبگان برای توسعه استان شود

البرز گلستان/آیت الله حسینعلی سعدی در نخستین برنامه تبلیغاتی خود از سیمای گلستان اظهار کرد: یکی از نشانه های عالم دینی از نگاه معصومین شناخت دقیق زمان است.
وی بیان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از آن جهت دارای اهمیت است که زمینه ساز فرصت بسیار مناسبی برای انتخاب عالم آشنا به زمانه برای دفاع از آرمان مردم خواهد بود.
وی اظهار کرد: اعضای حاضر در مجلس خبرگان رهبری به دلیل مسوولیت بسیار مهمی که بر دوش دارند، در سرنوشت جامعه دخیل بوده و می توانند موجب فراهم کردن شرایط مطلوب برای رسیدن جامعه به توسعه پایدار شوند.
وی ادامه داد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی تاکیدات فراوانی در مباحث اقتصادی، حفظ محیط زیست و علوم مالی وجود دارد که مردم و به خصوص منتخبین آن باید نسبت به اجرای صحیح و دقیق آن احساس مسوولیت کنند.
نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گلستان افزود : یکی از موارد مهمی که موجب افزایش نگرانی ها در پایبند نبودن به قوانین می شود، بی توجهی به حفظ محیط زیست و تخریب طبیعت است.
سعدی گفت: رهبر معظم انقلاب به صورت رسمی و علنی از تخریب محیط زیست و به خصوص جنگلها گلایه کردند که بی توجهی به این هشدارها موجب بروز فاجعه و بحران زیست محیطی خواهد شد.
وی بیان کرد: استان گلستان با این مشکل به صورت جدی مواجه است و اگر قرار باشد از ظرفیت طبیعی و محیط زیستی برای توسعه استان استفاده شود، ناگزیر از بهره مندی دانش و توان علمی روحانیون و علمای دینی هستیم.
وی اظهار کرد: مایه تاسف است استانی که به لحاظ منابع طبیعی در اوج بهره مندی و غنا بوده و در ردیف اول استان های کشور قرار دارد، همچنان توسعه نیافته است.
نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گلستان بیان کرد: آرای مردم می تواند موجب ایجاد تحول بنیادی در تنظیم ساختار مناسب و استفاده صحیح از ظرفیت نخبگان برای توسعه استان شود.
سعدی افزود: ارتباط استان با پایتخت و شنیده شدن صدای مردم پیگیری مطالبات در سطح ملی ظرفیتی است که از طریق آرای مردم در انتخابات هفتم اسفندماه ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای تلاش خود را از مدت ها قبل آغاز کرده اند اما به وسطه هوشیاری و درک سیاسی بالای مردم این توطئه ها نقش بر آب خواهد شد.
نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گلستان در ادامه به مسوولیت های مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مطابق اصل ۱۰۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اولین وظیفه مجلس خبرگان تعیین رهبری است.
سعدی گفت: در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی هیچ نهادی مانند مجلس خبرگان رهبری از لحاظ اهمیت وجود ندارد بنابراین لازم دقت در انتخاب اعضای این مجلس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: اگر قرار است اراده و افکار مردم در تعیین راس هرم جمهوری اسلامی انعکاس یابد، مظهر آرای عمومی مردم، انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری است.
نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گلستان ادامه داد: این گونه تصور نشود که مجلس خبرگان رهبری فقط یک کار مشخص و محدودیت های خاص دارد بلکه خبرگان منتخب مردم در برابر سرنوشت جامعه ، بیکاری جوانان، آسیب های اجتماعی و خانوادگی، رعایت عدالت بین نسلی جامعه، توسعه پایدار و همه جانبه و متوازن و بسیاری از مسایل دیگر مسوولیت دارند.
استان گلستان دارای دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری است/ایرنا

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

دیدگاه