چراغعلی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گلستان در راستای تکریم از بازنشستگان پیشنهادداد: حضور یک روز کارمندان دولت استان به اتفاق والدین بازنشسته خود درمحل کار

البرز گلستان/ به منظور تبادل افکار زمینه حقوق شهروندی و نقش بازنشستگان در این حوزه امروز نشستی با حضور جعفری مدیر کل صندوق بازنشستگی گلستان و چراغعلی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و دبیر ستاد حقوق شهروندی استان و گلریز مدیر خانه امید و عراقی رئیس شورای بازنشسگان بیدی مدیر روابط صندوق و افتخاری مدیر گروه خبر در دفترمدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری برگزار شد.

چراغعلی در این نشست ضمن بیان نقش و جایگاه ویژه بازنشستگان در جامعه اظهار کرد: ازاشرافیت و تجربه بازنشستگان همه جامعه باید بهره مند گدند.

وی بابیان اینکه این جامعه هدف باید پویا و شاداب شودگفت : بازنشسته می تواند سالمند شود و لی سالمند نمی تواند بازنشسته شود

چراغعلی افزود: در بیان این استراتژی ما باید بگوییم این جامعه هست و وجود دارد و بعد از آن بدنبال مطالبات این گروه باشیم.

وی از برگزاری جشنوار های مختلف  بعنوان بحث کمک به نشاط نام برد که می تواند در ایجاد روحیه مظاعف در قشر بازنشسته تاثیر گذار باشد .

وی در خاتمه اظهار کرد : بزودی  برنامه پیشنهاد شده است که فرزندان بازنشسته یک روز از محل کار خود را به همراه والدین خود حضور پیدا کنند.

قبل از چراغعلی جعفری مدیر کل بنزنشسگی استان گزارشی از فعالیت سازمان متبوعش ارائه کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲ ق.ظ

دیدگاه