مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور بندر ترکمن با حضور فیروزی فرماندار بندر ترکمن و دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان

البرز گلستان/در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندر ترکمن، که با حضور دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان و عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن ، آخوند میرابی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات دکتر مسلمی پور، حجت الاسلام دکتر شفیع تبار به عنوان مسئول جدید مرکز بندرترکمن معرفی شد.

دکتر شهریاری در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان ضمن تشکر از زحمات مسلمی پور در طول تصدی مسئولیت خود در مرکز بندرترکمن گزارش مختصری از عملکرد دانشگاه پیام نور و نقش و جایگاه آن در نظام آموزش عالی کشور بیان نمودند.

وی اظهار داشت دانشگاه پیام نور با شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت»، دارای رتبه شاخص آموزشی و علمی در میان دانشگاه های کشور است و در استان گلستان با ۱۲مرکز و واحد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به فعالیت می باشد.

ایشان افتتاح سالن ورزشی در سال گذشته را از اهم اقدامات این مرکز دانستند و بیان داشتند که دانشگاه پیام نور استان گلستان اولین دانشگاه در زمینه مرکز رشد و فناوری دانشگاه در سطح کشور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان اظهار داشت: در این جلسه هدف تودیع و معارفه نیست بلکه تقدیر از زحمات مسئول قبلی این مرکز، دکتر مسلمی پور و معرفی حجت الاسلام و المسلمین دکتر شفیع تبار عضو علمی مرکز بندرترکمن بعنوان مسئول جدید این مرکز می باشد. این مقام مسئول یکی از مهمترین مسایل مورد نظر خود را رضایت مندی دانشجویان دانسته و خاطر نشان کردند همگی باید در این جهت حرکت نماییم.

شایان ذکر است دانشگاه پیام نور استان در نظر دارد نسبت به احداث دانشگاه بین المللی اقدام نماید و چنانچه شرایط آن در شهر بندرترکمن فراهم گردد می توان این دانشگاه را برای این شهر در نظر گرفت.

فرماندار شهرستان نیز ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشتند وظیفه ما حفظ دستاوردهای امام یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که ملت ایران هزینه حفظ این دستاوردها را پرداخته است.

فیروزی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید بویژه دستاوردهای برجام، تصدی مسئولیت دانشگاه را به دکتر شفیع تبار تبریک گفته و از زحمات دکتر مسلمی پور تشکر نمودند.

براساس این گزارش همچنین دکتر شفیع تبار با عرض تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حسن نظر دکتر شهریاری بیان کردند: امیدوارم بتوانم در این سنگر با همکاری همکاران با تجربه اداری و علمی مرکز به نحو شایسته انجام وظیفه نمایم.

آخوند میرابی؛ استاد حوزه و عضو دبیرخانه تقریب مذاهب استان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ویژه ۲۲ بهمن اظهار داشتند می بایست دوباره در این روز اقتدار ایران اسلامی را به دشمنان این مرز بوم نشان دهیم. وی همچنین حسن انتخاب دکتر شهریاری را در انتصاب دکتر شفیع تبار به مسئولیت مرکز بندرترکمن تبریک گفتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۶ ب.ظ

دیدگاه