امیرسرتیپ دوم معمارباشی فرمانده لشگر ۳۰ پیاده گرگان: ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح با قدرت بازدارندگی و اقتدار، ضمن حضور مقتدرانه موفق به فتح قله های افتخار شد

البرز گلستان/مراسم صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح گلستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای تامین استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی گلستان در میدان صبحگاه قرارگاه عملیات تاکتیکی لشگر ۳۰ پیاده گرگان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده قرارگاه عملیات تاکتیکی لشگر ۳۰ پیاده گرگان نیز اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ولایت پذیری و ولایتمداری می باشد.

امیرسرتیپ دوم مهدی معمارباشی افزود: ارتش به عنوان یک نیرو و عنصر تاثیرگذار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوره های بعدی همواره نقشی اساسی و ارزشمند داشته است.

وی با اشاره به حضور برخی افسران متدین، محکم و استوار در ارتش دوران رژیم شاهنشاهی اظهارداشت: این نیروهای متدین در دوران قبل انقلاب در واقع حلقه اتصال بین روحانیت و بخش های نظامی بودند.

امیر سرتیپ معمارباشی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش همگام و همسو با دیگر نیروهای مسلح در همه عرصه به مقابله با دشمن پرداخت و با قدرت بازدارندگی و اقتدار، ضمن حضور مقتدرانه موفق به فتح قله های افتخار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۳۰ پیاده گرگان افزود: گوش به فرمان رهبر بودند، وجه تمایز نیروی های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای مسلح دنیا می باشد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۷ ب.ظ

دیدگاه