تاری جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:ندای الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن ماه برای نسل های دوران انقلاب خاطره انگیز و برای نسل های جوان معرفت آفرین است

البرز گلستان/نجیب الله تاری جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، «الله اکبر» را محوری ترین شعار نهضت امام خمینی (رحمه الله) برشمرد و گفت: این شعار نشان دهنده الهی بودن انقلاب و آرمان های آن استاین شعار استراتژیک نشان می دهد که انقلاب اسلامی و آرمان های آن رنگ و بوی الهی دارد.وی  با بیان اینکه شعار الله اکبر، هویت ساز است، افزود: هویت انقلاب اسلامی در همین شعار نهفته است برای همین است که ملت مسلمان و انقلابی ایران، در همه  حال توکل بر خدا داشته و جزء از خدا از هیچ کس هراس ندارد.
تاری تصریح کرد: شعار الله اکبر است که این اعتماد به نفس را به ملت ایران هدیه کرده که دشمنان خدا و انقلاب را خوار و کوچک می شمارند  و در برابر آن ها با صلابت می ایستند.
وی با بیان اینکه شامگاه ۲۱ بهمن ماه، گلبانگ الله اکبر در سراسر کشور طنین انداز می شود، خاطرنشان کرد: سر دادن ندای الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن ماه، جدا از فلسفه وجودی آن، در واقع فراخوان مومنین و به نوعی تثبیت حضور گسترده امت حزب الله در همایش عظیم خیابانی ۲۲ بهمن است.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید براینکه طنین الله اکبر، یکی از آیین های مردمی و ماندگار در شب ۲۲ بهمن است، عنوان کرد: این آیین ماندگار، برای نسل های دوران انقلاب خاطره انگیز و برای نسل های جوان معرفت آفرین است.
وی با تأکید براینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای ماندگاری این آیین معنوی استفاده نمود، تصریح کرد: معرفت افزایی نسبت به معارف انقلاب اسلامی یکی از ویژگی های بی بدیل شعار الله اکبر است. چرایی ادامه این سنت حسنه باید برای نسل جوان تبیین شود. بسترسازی این مهم نیز با بهره گیری از ظرفیت های هنری، مأذنه ها، رسانه ها، فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات و تشکل های مردمی قابل اجراست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۷ ب.ظ

دیدگاه