اولین نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان برگزارشد

به گزارش البرز گلستان اولین نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد .
نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان گلستان به منظور تشکیل ساختار و تبیین اهداف کلی شورای سیاستگذاری برگزار شد ، آیت الله نورمفیدی ؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان با یادآوری این نکته که انقلاب متعلق به همه است و مردم صاحبان اصلی این نظام اند ، بایستی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم بدانند انقلاب اسلامی چکار کرده و اگر بین آنان شبهاتی است آن شبهات را روشن کنند .
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمدی ؛ به عنوان رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان اهمین پاسداشت هرچه باشکوهتر چلّه انقلاب اسلامی پرداختند که معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل نوآمد و جوان از مهمترین وظایف این ستاد است .
خاطر نشان می سازد فرمانده سپاه نینوا استان ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان ، رییس دفتر نماینده ولی فقیه و جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان اعضای اصلی شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور داشتند .
و نیز اضافه می نماید شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانها بعهده نمایندگان ولی فقیه در استانها و ریاست ستاد اجرایی با مسئولیت رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیرخانه ستاد مستقر در این ستاد می باشد .

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه