رئیس کارگروه نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گلستان : با حضور پیشکسوتان جبهه جنگ در صدد هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم زنده کنیم

صبح گلستان رئیس کارگروه نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گلستان در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح استان گلستان جدا از مردم نیستند و بدنه نیروهای مسلح از دل مردم برخاسته و هدف آنها حفاظت از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است.

رئیس کارگروه نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مقارن شده است و شهادت فرمانده مقاومت به حضور گسترده مردم در برنامه هایی دهه فجر تاثیرگذار خواهد بود.

عسگری با بیان اینکه همه نیروهای مسلح سپهبد قاسم سلیمانی را یک الگو برای خود قرار دارند، گفت: جمع بندی های خوبی برای برنامه های دهه فجر در نیروهای مسلح  استان گلستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ درصد از نسل فعلی جامعه ما انقلاب اسلامی را درک نکردند و در برنامه های دهه فجر به جوانان توجه شده است.

فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با در اختیار گرفتن رسانه های جهانی به دنبال سیاه نمایی و ناکارآمد انقلاب اسلامی دارد و این مهم حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر دو برابر می شود.

عسگری متذکر شد: ۳۰ همایش در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد و نخستین سالگرد گام دوم انقلاب اسلامی از دهه فجر آغاز می شود و لذا این مهم محور برنامه ها قرار گرفته است.

وی افزود: انتخابات را در پیشرو داریم و برنامه هایی دهه فجر زمان و مکان خوبی برای تببین افکار عمومی برای حضور گسترده مردم در انتخابات و بصیرت افزایی به شمار می رود.

رئیس کارگروه نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گلستان متذکر شد: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بین جوانان ما کمرنگ شده است و با حضور پیشکسوتان جبهه جنگ در صدد هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم زنده کنیم.

عسگری یادآور شد: رژه موتورسواران مثل سنوات گذشته از فرودگاه گرگان آغاز و تا امامزاده عبدالله ادامه خواهد یافت و در این روز نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار خواهند کرد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه ورزشی، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات حفاظ قرآن کریم از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر برگزار می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه