مهندس علی‌اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال‌احمرکشور در گرگان: برای تقویت ناوگان امداد هوایی هلال‌احمردر صددیم تا در ۳۱ استان کشور حداقل هر استان یک بالگرد داشته باشیم.

البرز گلستان/مهندس علی‌اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، ظهر امروزدر جلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر استان گلستان حضور پیدا کرد.

احمدی در انشست در ابتدا اظها ر کرد: جمعیت هلال‌احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود همواره آمادگی کامل برای ارائه خدمت و کمک به همنوعان و هموطنان در حوادث مختلف داشته و دارد.

وی با اشاره به ایفای نقش و ارائه خدمات ارزنده هلال‌احمر در اربعین امسال به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر اشاره و عنوان کرد: امسال به‌صورت متمرکز و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های امداد و نجات، داوطلبان و جوانان و با تکیه بر توان امدادگران، جوانان و داوطلبان در نقاط مختلف در خدمت مردم خواهیم بود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که هلال‌احمر در کنار دولت، علاوه بر تلاش برای ایفای نقش موثر در برنامه ششم توسعه، در حال تدوین برنامه‌ای جداگانه برای خود است، اظهار کرد: این برنامه از نظر کیفی و کمی هدف گذاری می‌شود تا مشخص کنیم هلال‌احمر قرار است چه مسیر توسعه‌ای را تا سال ۹۹ سپری کند.

وی همچنین با بیان این‌که ناوگان امداد هوایی هلال‌احمر دارای ۱۷ بالگرد است، به اضافه شدن ۳ فروند بالگرد جدید اشاره و عنوان کرد: به علاوه ۶ فروند بالگرد جدید برای تقویت ناوگان امداد هوایی هلال‌احمر خریداری شده و در صددیم تا در ۳۱ استان کشور حداقل یک بالگرد داشته باشیم.

مهندس احمدی با بیان این که هلال‌احمر ایران در تعامل با دولت و فدراسیون بین‌المللی و با تکیه بر حمایت‌های مردمی یکی از جمعیت‌های ملی موفق دنیا است، گفت: به علاوه مصمم هستیم بر اساس آمایش سرزمین و ظرفیت‌های موجود و استعدادهای که در استان‌ها وجود دارد، با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و افزایش تاب‌آوری جامعه و کمک به رفاه انسان‌ها، در کنار مردم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

 

1454603335_img_8956_1

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۹ ق.ظ

دیدگاه