قدردانی آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان از هوشیاری علما، روحانیون و مردم ترکمن‌صحرا/ مسئولان ‌به حادثه گنبدکاووس سریعا رسیدگی کنند

کدخبر:۵۰۱۱۵
قدردانی آیت‌الله نورمفیدی از هوشیاری علما، روحانیون و مردم ترکمن‌صحرا/ مسئولان ‌به حادثه گنبدکاووس سریعا رسیدگی کنند

البرز گلستان گروه مذهبی امام جمعه گرگان با اشاره به حادثه چند روز گذشته گنبدکاووس گفت: از همه مردم ترکمن صحرا باید تشکر کرد که تسلیم جوسازی‌ها نشدند و به تحریکات توجه نکردن و نگذاشتند منطقه دچار مشکلات اجتماعی شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های اولین نمازجمعه گرگان در سال ۱۴۰۰ با اشاره به حادثه چند روز گذشته گنبدکاووس اظهار داشت: من با شنیدن این خبر بسیار متاثر و ناراحت شدم و به مسئولان توصیه کردم که هر چه سریع‌تر به این قضیه رسیدگی شود و نگذارند مشمول مرور زمان شود و مجازات آن شخص هم هر چه قانون و شرع می‌گوید، انجام شود.

نماینده‌ ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: خیلی‌ها چه در داخل و چه در بیرون سعی کردن برای رسیدن به مقاصدشان بهره برداری کنند اما جلوی این فتنه گرفته شد.

وی با قدردانی از علما و روحانیون و مردم ترکمن صحرا گفت: از همه مردم ترکمن صحرا باید تشکر کرد که تسلیم جوسازی‌ها نشدند و به تحریکات توجه نکردند و نگذاشتند منطقه دچار مشکلات اجتماعی شود و جلوی توطئه که بیشتر از بیرون تحریک می‌کردند ایستادند و نگذاشتند استان متشنج شود.

آیت الله نورمفیدی همچنین ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه،اظهار کرد: مقام معظم رهبری نزدیک به ۱۰ سال است که سال را در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی سال نامگذاری کردند و امسال شعار سال را «تولید، پشتیبانی و رفع موانع» نامگذاری کردند.

وی بابیان اینکه اگر کشور می‌خواهد مشکلاتش برطرف می شود باید به تولید توجه کنیم، یادآور شد: تولید باید گسترش پیدا کند و باید تولیدات ما بتواند با بازارهای جهانی رقابت کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به آمار صندوق بانک جهانی اظهارکرد: اینکه اقتصاد ایران در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا رتبه ۱۸ را به دست آورده نشانه خوبی از وضعیت اقتصاد ایران دارد، هرچند به تنهایی نشانه ای از مطلوب بودن اقتصاد کشور نیست.

وی اضافه کرد: رتبه ۱۸ ایران نشانه ای از رفاه مطلق و معیشت خوب مردم ایران نیست اما بیان گر مزیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه اقتصاد کشور است.

امام جمعه گرگان به توصیه مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت: افرادی وارد عرصه انتخابات شوند که از مسئولیت‌های یک رئیس جمهور آگاه بوده و توان قرار گرفتن در این جایگاه را داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: کسی کاندیدای ریاست جمهوری شود که مشکلات کشور را بداند و برای آنها راه حل داشته باشد؛ شناخت مشکلات و رفع موانع آنها کار ساده ای نیست.

/انتهای  خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۹ ب.ظ

دیدگاه