وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  گلستان:ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است

ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  گلستان با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.
به گزارش البرز گلستان به نقل از «ایثار»، اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان، با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.
وی ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.
وزیری با بیان اینکه شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و تبعیت از رهبری آموختند، افزود: حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به‌وضوح دیده می‌شود. این شهدا بودند که با نثار خون خود اجازه ندادند راه امام و انقلاب کم‌رنگ شود و امروزه هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را از مسیرش منحرف نماید.
وی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه