محمدی دبیر ستاداقامه نماز گلستان در مراسم تجلیل از مهد کودک برتر قرآنی در کردکوی:بزودی جشنواره شعر نماز کودکان در استان برگزار می شود.

البرز گلستان/مراسم تقدیر از مهدکودک برتر قرآنی استان گلستان که در همایش نماز استان انتخاب گردید امروز بعد از ظهر قاسم محمدی دبیر اقامه نماز استان و ساور چمنی مدیر کل گزینیش استانداری گلستان و حاج آقا شاکری از موسسه موضوع شناسی احکام فقهی و کارشناس حد ترخص و شهردار کردکوی و محمودی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستانی کیانی رئیس بهزیستی شهرستان و مدیر گروه خبر البرز گلستان و مربیان و خانواده های نونهالان قرآنی در محل مهد کودک برگزار گردید.

در این مراسم قاسم محمدی مشاور استاندار و دبیر اقامه نماز گلستان   ضمن تشکر از مهد کود ک قرآنی طهورا از طرف ستاد اقامه نماز گلستان  که با شاخصه های ارزیابی به عنوان مهد کودک نمونه استانی انتخاب شده است ابراز امیدواری کرد که اینگونه مهد کودکهای قرآنی در سطح استان می توانند باعث ایجاد محبت قرآنی در دل نونهالان شوند.

وی سپس افزود: قرار شد در سطح استان گلستان ۴۰مهد کودک نمونه برای جشنواره شعر نماز انتخاب شوند ویک مسابقه شعر نماز در استان گلستان برگزار شود.و این مهد کودک طهورا از الان بعنوان اولّین مهد کودک قرآنی نمونه انتخاب می شود.

محمدی افزود : ما این شعر های نماز را در انتخاب مهد کودک ها قرار می دهیم تا در آن جشنواره شعر نماز شرکت کنند.

وی افزود مقرر شده بود که که مهد کودک ها فقط از مراکز استانها بعلت هزینه شعر و آهنگ سازی که هزینه بر است  باشد ولی با این فعالیتهای که بنده مشاهده کردم نشان می دهد که شهرستانهای همانند کردکوی هستند که از مرکز استان نیز   قوی تر هستند.

محمدی مشاور استاندار گلستان در امور نماز و دبیر اقامه نماز گلستان  در خاتمه به نونهالان اعلام کرد: همانطور که ما یاوران پلیس داریم شما یاوران نماز هستید.

IMG_7118

IMG_7104

IMG_7120

IMG_7104

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۸ ب.ظ

دیدگاه