مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان خبرداد:درتولیدبرق ایران قطب منطقه حرف اول خاورمیانه و هجدهمین تولیدکننده برق دنیا

مهندس نصیری  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  گلستان در تلاش هستیم که ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی از برق برخوردار شوند.

البرز گلستان مهندس نصیری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، در بازدید از روند احداث زیرگذر صیاد شیرازی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۳۷ سال گذشته با تمامی توان برای احداث نیروگاه ها و شبکه های برق شهری و روستایی تلاش کرده است.
مهندس نصیری  افزود: در حال حاضر همه ی روستاهای کددار بالای ۲۰ خانوار در استان گلستان برق دار شده است و در تلاش هستیم که ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی از برق برخوردار شوند.
نصیری با اشاره به توان مهندسی و دانش متخصصان داخلی افزود: ایران هم اکنون به عنوان قطب تولید برق منطقه، حرف اول را در خاورمیانه زده و هجدهمین تولید کننده برق در دنیاست.
وی با بیان اهمیت حفظ ارتباط مردمی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم از عملکرد های صنعت برق را امری اجتناب ناپذیر بر شمرد و افزود: یکی از راه های رسیدن به اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی که در حال اجراست، شفاف سازی و مردمی شدن حرکت و تصدی سازمانی است.
وی با اشاره به اهمیت اصلاح الگوی مصرف به عنوان شعار همیشگی و مهم در عملکردهای مختلف یادآور شد: اساس برنامه های بلندمدت شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان فراهم آوردن ظرفیت های مناسب در مسیر صنعتی شدن استان و رفع کمبودها و مشکلات گوناگون است.
مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان همچنین تأمین برق مطمئن و مستمر مشترکان، بهبود پایداری و افزایش قابل اطمینان شبکه و افزایش ولتاژ و کاهش تلفات شبکه را از مهمترین مأموریت های صنعت برق در استان گلستان برشمرد.
وی خاطرنشان ساخت پروژه های مختلفی در صنعت برق استان گلستان در دست اجراست که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید که هدف از آنها صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش تلفات توزیع، خدمات دهی مطلوبتر به مشترکان و متقاضیان، توسعه برق رسانی به روستاهای بی برق کمتر از ۲۰ خانوار و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده است.

 

IMG_1057

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه