ضمیر فرماندار آق قلادر نشست با ستاد خبری چله انقلاب گلستان:۲۳ پروژه که شامل ۱۵۹ طرح با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و اشتغالزایی در ایام دهه فجر در شهرستان اجرای طرح آنها آغاز و یا به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش البرز گلستان ، «امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا امروز(چهارشنبه ۱۰ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: اگر گاهی در جامعه شاهد نارضایتی هستیم از سوی نظام نیست بلکه شاید به دلیل کوتاهی برخی مسئولان باشد.

فرماندار آق‎قلا با بیان اینکه آق‎قلا ۱۳۵ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۷۰ درصد جمعیت شهرستان آق‎قلا روستایی است، ادامه داد: امسال با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی مقارن شده و برنامه‎های متنوعی در شهرستان آق‎قلا تدارک دیده شده است.

ضمیر با بیان اینکه شاید انقلاب و دوران دفاع مقدس را بسیاری از افراد جامعه درک نکرده باشند، یادآور شد: حضور مردم در مناسبت‎های ملی و مذهبی نشان دهنده این است که ملت ایران نظامش را دوست دارد.

وی تاکید کرد: ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار رئیس جمهور در بخش‎های مختلف دیده شده و باید تلاش کنیم که سهم شهرستان آق‎قلا را از مصوبات رئیس جمهور پیگیری کنیم.

فرماندار آق‎قلا به افتتاح ۱۳ پروژه در سفر رئیس جمهور به استان گلستان اشاره کرد و افزود: پروژه‎هایی در سفر رئیس جمهور داشتیم که در آن سفر افتتاح شده و این پروژه‎ها در ایام الله دهه فجر دیده نشده است.

ضمیری تاکید کرد: از مجموع ۴۱۱ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی داریم که ۱۵۱ پروژه عمرانی و اعتبار ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۲۶۰ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرجمع اعتبارات ایام الله دهه فجر شهرستان آق‎قلا است، متذکر شد: به بخش تسهیلات ارزان قیمت به روستایان و جذب سرمایه‎گذار مورد تاکید استاندار بود اقدام شده و در شش ماهه گذشته بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات روستایی در شهرستان از طریق بانک‎های عامل اعطا شده است.

فرماندار آق‎قلا با بیان اینکه دولت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض دولت برای میکانیزاسیون کشاورزی آق‌قلا هزینه کرده است، یادآور شد: ۵۵ پروژه عمرانی بالای ۱۰۰ میلیون تومان  در شهرستان آق‎قلا افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود و مجموع ۲۳ پروژه که شامل ۱۵۹ طرح می‎شود با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و اشتغالزایی در ایام دهه فجر در شهرستان اجرای طرح آنها آغاز می‎شود و یا به بهره‎برداری می‎رسد.

ضمیر با بیان اینکه در بحث مبل و نمایشگاه مبل افتتاحیه‎های خوبی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: کشتارگاه دام سبک و سنگین، پرورش گوسفند داشتی، مجتمع خدماتی و گردشگری و گلخانه پرورش سبزی و صیفی از جمله پروژه‎هایی است که در ایام دهه فجر در شهرستان آق‎قلا در نظر گرفته شده است که کلنگ‎زنی می‎شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۱ ب.ظ

دیدگاه