حجت السلام ساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان در مراسم تجلیل از مهد کودک قرآنی برتر استان:سانی که در ترویج امر قرآنی هستند یقینا کاری اخروی انجام می دهند

البرز گلستان/مراسم تقدیر از مهدکودک برتر قرآنی استان گلستان که در همایش نماز استان انتخاب گردید امروز بعد از ظهر قاسم محمدی دبیر اقامه نماز استان و ساور چمنی مدیر کل گزینیش استانداری گلستان و حاج آقا شاکری از موسسه موضوع شناسی احکام فقهی و کارشناس خد ترخص و شهردار کردکوی و محمودی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستانی کیانی رئیس بهزیستی شهرستان و مدیر گروه خبر البرز گلستان و مربیان و خانواده های نونهالان قرآنی در محل مهد کودک برگزار گردید.

در مراسم حجت السلام ساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان ضمن تقدیر از مربیان و نونهاالن موفق قرآنی در خطاب به مربیان قرآنی منطقه اظهار کرد:شما در صغر سنی بچه ها مربی بچه ها هستید و این یک توفیق برای شما است. این همان ترجمه عملی عاقبت بخیری است که بچه ها را با قرآن اشنا کنیند .

وی افزود:سعی کنید با قران مانوس و سرکار داشته باشید که کسانی که این کار را کردند همیشه خندان شاداب ومتخلقند و کسانی که با قرآن هستند هیچگاه درمانده نمی شوند که نمونه آن محمد حسین طباطبایی می باشد.

ساور چمنی سپس خاطر نشان کرد:در مهد کودکهای قرآنی  کسانی که در ترویج امر قرآنی هستند یقینا کاری اخروی انجام می دهند.

وی افزود:استدلال من این است اگر شما یک خشت به مکتب خانه یا مدرسه و دانشگاه اضافه کنید تا زمانی که این خشت باقیست  برای شما حسنه نوشته می شود .

مدیر گل گزینش استانداری گلستان سپس ضمن بیان تواب و حسنه حفظ و یادگیری قرآن بیان کرد : تا زمانی که قرآن درسینه بچه ها می باشد و بدرد جامعه و آینده ما بخورد این ثوابش متوجه شما است .

وی در خاتمه مجددا در خطاب به مربیان قرآنی بیان کرد:درست پدر مادرها نقش دارندولی نصف نقش قرآنی را شما مربیان قرآن دارید..

در ابتدا مازندرانی مدیر مهد کودک قرآنی طهورا کردکوی ضمن بیان برنامه و اهداف مهدکودک قرآنی مراحل کار های قرآنی را با نونهالان تشریح نمود.

IMG_7104

IMG_7118

IMG_7120

 

IMG_7112

IMG_7143

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه