سیدالنگی شهردار گرگان : شهرداری گرگان حامی جنگل و محیط زیست است

کدخبر:۶۸۵۱۹

شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان حامی جنگل و محیط زیست است و برای حفظ جنگل های هیرکانی تلاش می کند.

البرز گلستان سیدمحمدرضا سیدالنگی در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس زمین سبز (جنگل های هیرکانی) و گرامیداشت دکتر غلامعلی بسکی و دکتر مه لقا ملاح گفت: شهر گرگان مفتخر است میزبان دوستداران محیط زیست فاخری از جمله دکتر بسکی در شرق منطقه و دکتر ملاح در غرب آن باشد.

 

 

 

وی افزود: بنده بعنوان شهردار شهر جنگلی گرگان، تلاش دارم در راستای رقم زدن شهر پایدار و شهر سبز گام های ارزنده ای بردارم تا جنگل های هیرکانی در منطقه حفظ شود.

 

سیدالنگی عنوان کرد: با توجه به اینکه امروزه حال جنگل های ما خوب نیست، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به نوبه خود حامی شده اند تا به طور ویژه به حفظ جنگل ها توجه کنند

وی خاطرنشان کرد: جنگل های هیرکانی را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت سرزمین گرگان می دانیم و تلاش می کنیم این امانتی که پس از هزاران سال به ما سپرده شده است را به نسل آتی انتقال دهیم.

سیدالنگی با توجه به اهمیت موضوع حفظ جنگل و درخت گفت: امروزه موضوع آلودگی کلانشهرها بیداد می کند و متاسفانه برج های بلند را جایگزین درختان و منابع طبیعی کرده ایم.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه ۱۵ اسفندماه روز درختکاری است ،گفت: همه ما باید طبیعت رو حفظ کنیم چون همه ما به طبیعت بدهکاریم و نیازمند تلاش بیشتر در این حوزه هستیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه