میرزائی فرماندار شهرستان بندرگز: کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهمترین پروژه های دهه فجر شهرستان

فرماندار بندرگز:انقلاب ما با شور ، بالندگی و آگاهی شناختی که ملت ایران به آن رسیده بود شروع شد و به نتیجه رسید

آیین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز ۳۶  پروژه عمرانی ، تولیدی وخدماتی  بندرگز با حضورمهندس ربیعی معاونت مدیریت انسانی و میرزائی فرماندار بندرگز و قدمنا ن مدیر کل پژوهش استانداری  و مدیران اجرائی شهرستان خانوداه شهدا و روحانیت واقشار مختلف مردم در سالن کانون پرورش فکری جوانان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

البرز گلستان/ در این مراسم ابتدا میرزائی فرماندار شهرستان بندرگز در این آیین با تبریک دهه فجراظهارکرد : انقلاب ما تا کنون طوفانهای سنگین را پشت سر گذاشت اگر چه شیطنت های دشمنان ، انقلابیون را راحت نمی گذاشت اما یاد و خاطره شهدا و امام موجب آرامش انقلابیون و لرزه بر اندام دشمنان بود.

“علی اصغر میرزایی” افزود : انقلاب ما با شور ، بالندگی و آگاهی شناختی که ملت ایران به آن رسیده بود شروع شد و به نتیجه رسید .

وی گفت : در دنیا ، انقلاب های مختلفی روی داد که اهداف خاصی را دنبال می کردند ولی انقلاب ما انقلاب مستضعفین ، اسلامی و مردمی بود

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز اظهار داشت : یکی از دستاوردهای نظام خودباوری مردم بود که باور کردیم باید روی پای خود بایستیم و قدرت های پوشالی دنیا ، نمادین هستند.

فرماندار بندرگز با اشاره به توطئه ایران هراسی از سوی دشمنان نظام گفت : وقتی برجام به موفقیت رسید  توطئه های دشمنان  بر ملا شد و دنیا فهمید نظام جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه ها قدرت غلبه بر دشمنان را دارد.

میرزایی افزود : بر جام یکی از گام های مثبت و موفقیت آمیز نظام ما است و در همه میادین پرچم اقتدار ما در دنیا هماوردی ندارد.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن انتخابات گفت : انتخابات یک امر سرنوشت ساز است و کسی در سرنوشت خود بی تفاوت نیست .

میرزایی افزود : دنیا چشم به نظام و انقلاب و برنامه های نظام به ویژه انتخابات دوخته است و ملت عظیم الشان در همه صحنه های نظام و انقلاب همدل و همزبان در صحنه حاضر شدند و به ویژه با حضور حماسی در انتخابات سال های گذشته به دنیا نشان دادند که ملتی آگاه  و مقتدر در پای اهداف نظام ایستادگی می کنند.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان  بندرگز تاکید کرد : باید همه شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پر شور و رقابتی ایجاد کنیم تا مردم اعتماد کنند و همچون گذشته حماسه ای در کشور خلق شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، نشان دهنده اقتدار و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است .

میرزایی اضافه کرد : حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه ای برای نظام است و با این حضور پیامی را به دنیا می دهد که ملت ما حضور گسترده در همه صحنه ها خواهند داشت.

فرماندار بندرگز ادامه داد : در دهه فجر سال جاری ۳۶ پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۵۸۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲۰ نفر در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد .

میرزایی افزود : از این تعداد ۳۰ پروژه با اعتبار ۵۷۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال عمرانی و تعداد ۶ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و خدماتی است که برای ۲۰  نفر شغل ایجاد شد.

وی ادامه داد : از مجموع پروژه های عمرانی ، ۴ پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال کلنگ زنی شده است.

این مقام مسوول گفت : ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندرگز با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آن اختصاص داده شده که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بندرگز افزود :  سالن ورزشی روستای گز شرقی با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ، طرح هادی سه روستای گل افرا ، سوته ده و باغو با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، مدرسه ۶ کلاسه روستای گز شرقی با اعتبار ۷ میلیارد ریال ، ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار  ۲۰ میلیارد ریال ، طرح های مخابراتی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرحهایی است که به بهره برداری رسید.

میرزایی گفت : احداث پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهمترین پروژه هایی است که کلنگ زنی شده است.

1454510844_img_6954

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۰ ب.ظ

دیدگاه