ربیعی معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان: انتظار می رود انتخابات امسال باشکوه تر از دوره های گذشته در استان برگزار شود

ربیعی معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان :توجه دنیا به انتخابات هفتم اسفند معطوف است
البرز گلستان /ربیعی معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان  با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای داخل و خارج کشور پیام دارد. دنیا امروز نگاهش را به ایران اسلامی دوخته و منتظر است ببیند چند درصد واجدین شرایط در انتخابات رأی می دهند.
وی تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه رقم بخورد و دشمنان را از نقشه های آنان ناامید کنیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری با بیان اینکه رقابت، می تواند ضریب حضور و مشارکت مردم را افزایش دهد، گفت: هرچه رقابت و تضارب گروه های سیاسی، افراد و اقوام و نیروهای داوطلب بیشتر باشد ضریب مشارکت مردم نیز به همان میزان افزایش می یابد و انتخابات شاداب تر خواهد بود.
وی با ابراز امیدواری از برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان اذعان کرد: باید به گونه ای عمل کرد که موجب افزایش انگیزه مردم برای حضور در انتخابات شود.

وی افزود:معتقدم می توانست بهتر از این عمل شود و شرایط به گونه ای دیگر پیش برود. با این حال با توجه به وضعیت و شرایط استان و اقوام و مذاهب مختلف، انتظار می رود انتخابات امسال باشکوه تر از دوره های گذشته در استان برگزار شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۱ ب.ظ

دیدگاه