جزییاتی از استعفای غیرمنتظره قائم مقام صداوسیما

رئیس سازمان صداوسیما، بیست و هفتم آبان ماه ۱۳۹۳، مهدی اخوان بهابادی را قائم‌مقام خود در امور فناوری و رسانه‌های نوین تعیین کرده بود و اکنون پس از چهارده ماه، همزمان با استعفای بهابادی، این مسئولیت نوظهور از ساختار سازمان حذف شد.

مهدی اخوان بهبادی از اواخر هفته ی گذشته (۳۰ دی ماه) با ارسال نامه ای به سرافراز از سمت خود استعفا کرد اما صداوسیما از ترس واکنش ها تا روز گذشته این خبر را رسانه ای نکرد. 

اخوان بهابادی در دولت محمود احمدی نژاد وارد دولت شد و در نهایت با حکم رهبر انقلاب به عنوان نخستین دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب شد. او با اصرار سرافراز وارد صداوسیما شد و مسئولیت امور فنی و رسانه های نوین از جمله پروژه ی سنگین IPTV را برعهده گرفت.

برخی از مدیران ارشد صداوسیما در تماس با خبرنگار پارسینه تایید کردند در چندماه اخیر رابطه ی خوبی بین سرافراز و بهابادی برقرار نبوده و اختلافات شدیدی بین آنها به وجود آمده است.

چندی پیش نیز گزارش های زیادی از اختلاف شدید پورمحمدی معاون سیما با سرافراز منتشر شده بود.

محمد سرافراز با پذیرش مهدی اخوان بهابادی، استعفای قائم مقام خود در امور فناوری، مطابق با ساختار تازه رسانه ملی به جای بهابادی، یک معاون فنی منصوب کرد و رضا علیدادی را به سرپرست معاونت منصوب کرد./ پارسینه

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۶ ق.ظ

دیدگاه