استاندارگلستان به هنگام اهدای خون:وجود تجهیزات کامل نگهداری، آزمایش وتولید محصولات خونی موجب اطمینان اهداکنندگان درجهت استفاده کامل ازخون می شود

استاندار ومعاونین استان گلستان با حضور در مرکز انتقال خون استان نذر خونش را اهدا نمودند.
استاندار و مسوولان استان گلستان به مناسبت تاسوعا حسینی (ع) ضمن بازدید از اداره کل انتقال خون استان، در عمل خیر اهدای خون شرکت کردند.
به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان گلستان ، سه شنبه شب ۲۷ شهریورماه مصادف با تاسوعا حسینی ، استاندارگلستان ضمن بازدید از اداره کل انتقال خون استان با قدردانی از تلاش های انتقال خون در تامین خون مورد نیاز بیماران، گفت: وجود امکانات و تجهیزات کامل نگهداری، آزمایش و تولید محصولات خونی در این اداره کل موجب اطمینان اهداکنندگان در جهت استفاده کامل از خون می شود.
دکتر هاشمی استاندار استان گلستان با تاکید بر تفاوت آمار میزان مشارکت زنان با مردان در امر اهدای خون، تصریح کرد: اهدای خون موجب سلامتی جسم و روح انسان می شود و چه خوب است که همه اقشار اعم از زن و مرد دراین امر خیرخواهانه و خداپسندانه مبادرت بورزند.
معاونین استاندار ،مدیر کل روابط عمومی ، مشاور جوان استانداری گلستان از جمله مسوولان حاضر در این بازید بودند که خون دادند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه