سه خواهر بریتانیایی به داعش پیوستند/ همسران خواهران عضو داعش: به خانه بازگردید

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از تایم لندن، سه خواهر انگلیسی از منطقه بدفورد لندن به همراه ۹ فرزند خود با ترک همسرانشان با تقسیم شدن به دو گروه برای پیوستن به گروه داعش وارد سوریه شدند.

یکی از عوامل قاچاق غیرقانونی انتقال افراد از مرزهای سوریه و عراق به دست داعش این خبر را تایید کرده است؛ نخستین گروه روز چهارشنبه و دومین گروه روز پنجشنبه وارد سوریه شدند.

بر اساس گزارش های منتشر شده این سه خواهر با نام های خدیجه، صغری و زهرا داود به همراه فرزندانشان طی مراسم حج در عربستان سعودی و در شهر مکه در تاریخ ۱۱ ژوئن ناپدید شدند.

یکی از این سه خواهر پس از ناپدید شدن پیامی برای خانواده خود فرستاده و در آن گفته بود که در سوریه حضور دارد؛ وی جزئیات دیگری از مکان حضور، شرایط و علت سفرش عنوان نکرده بود.

دو نفر از همسران این سه خواهر طی یک کنفرانس خبری از همسران خود خواستند تا در تصمیم خود تجدید نظر کرده  و به همراه فرزندانشان به خانه بازگردند؛ گفته می شود برادر این سه خواهر به گروه تروریستی داعش پیوسته در سوریه حضور دارد.

هم اکنون بیش از ۲۰ هزار نیروی خارجی در میان نیروهای داعش در عراق و سوریه و دیگر مناطق تحت کنترل داعش به اقدامات تروریستی مشغول هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه