ضمیرفرماندار و رئیس ستاد دهه فجر گمیشان:بهره برداری دهکده تفریحی و توریستی و سنتی «جیران سیر » در دهه فجر برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های

البرز گلستان/امانگلدی ضمیر، فرماندار گمیشان امروز (۷ بهمن) در نشست با ستاد خبری فجر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: رویکرد ما در برگزاری برنامه های این ایام، زمینه سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات ۷ اسفندماه است.
وی با اشاره به پروژه های عمرانی و خدماتی و اشتغالزای قابل افتتاح و کلنگ زنی در سطح شهرستان افزود: تعداد کل پروژه های شهرستان ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
فرماندار گمیشان با اشاره به پروژه های اشتغالزایی در سطح شهرستان اعلام کرد: ۱۵ پروژه در این بخش افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می شود. در بخش پروژه های عمرانی نیز ۵۲ پروژه داریم که ۷ پروژه کلنگ زنی و بقیه نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی برگزاری مسابقات بین المللی کشتی گورش بیان کرد: مسابقات بین المللی کشتی ترکمنی گورش با حضور ۲ تیم از کشور ترکمنستان، یک تیم از کشور آذربایجان و یک تیم از کشور گرجستان، ۲ تیم ملی از جمهوری اسلامی و یک تیم از شهرستان گمیشان در این مسابقات که روز ۱۶ بهمن ماه برگزار می شود.
رییس ستاد دهه فجر شهرستان گمیشان اظهار کرد: همایش تقریب مذاهب غرب استان در این شهرستان، اسوه های صبر و افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی در روز ۱۳ بهمن انجام خواهد شد.
وی با توجه به ظرفیت های شهرستان، موضوع گردشگری نیز مورد توجه قرار دارد، عنوان کرد: دهکده تفریحی و توریستی و سنتی «جیران سیر » گمیشان برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان کلنگ زنی و بخشی از آن هم به بهره برداری می رسد.
ضمیر، افتتاح ساختمان شهرداری سیمین شهر، ۴۶ واحد مسکن مهر، افتتاح طرح هادی در ۵ روستا، بهره برداری از مرکز بهداشت خواجه نفس، مدرسه ۷ کلاسه خیرساز و یک مدرسه ۲ کلاسه و هم چنین افتتاح کانال لاین دوم مجتمع گمیشان از دیگر برنامه های این ایام است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶ ق.ظ

دیدگاه