دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:فراموشی فجر آفرینان موجب فراموشی ارزشهای انقلاب اسلامی و خود فجر می شود.

البرز گلستان / نشست خبری جشن دهه فجر با حضور حجت الاسلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان و تاری جانشین وی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب نشستی با اصحاب رسانه استان با محوریت جشن انقلاب در محل سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در این نشست دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تقدیر از خبرنگاران و اینکه هر گام و هر قلمی می زنید  مرضی شهیدان باشد بیان داشت :  فخر و مباهات هر جامعه ای  به آزادی آن جامعه و خود اتکایی بر اندیشمندان آن جامعه  می باشد.

وی افزود: در جامعه آباد  مبانی عمرانی یکی از شاخصه های آن می باشد ولی به همه نیست و جامعه آباد شاخصه اعظمش آزادی و استقلال آن جامعه است .

دکتر احمدی در باره نقش خردمندان در جامعه بیان داشت : اگر در جامعه ای در عمران باشد و لی خردمندان آن پویا نباشند آن جامعه عقب افتاده است .

وی تاکید کرد: آنچه در انقلاب و نهضت امام تجلی می کرد ایمان بود. و امام مظهر دین و دیانت و سنبل مکتب بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تاکید به جناح های سیاسی درون نظام اظهار داشت : جناح های سیاسی باید قدر دان باشند و این برآیند را حفظ کند وی افزود: جناح ها دعواهای سیاسی را در خلوتهای خود داشته باشند و دل مردم را خالی و جامعه را ملتعب  نکنند.

وی ضمن سفارش به تمامی کاندیداهای مجلس ابراز داشت : کاندیداها  به حضور حداکثری در انتخابات فاخر خواهند شد

وی افزود: اگر کاندیداها از ۲۲ بهمن به نفع خودشان تبلیغ کنند حتما نتیجه معکوس می گیرند.

وی تصریح کرد:مردم انقلاب را ترجیع می دهند به فرد.

دکتر احمدی در باره تجلیل از فجر آفرینان انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: فراموشی فجر آفرینان موجب فراموشی ارزشهای انقلاب اسلامی و خود فجر می شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شاهد انقلاب اسلامی و برگزاری یاد واره شهدای اصناف و دانش آموزی و دانشجویی از برنامه های ما در تجلیل از فجر آفرینان میباشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در باره برنامه های دردست اجرای دهه فجر گلستان اظهار داشت : اجرای بیش از۱۴۷۸ پروژه عمرانی و خدماتی در استان که غالبا با نگره اقتصاد مقاومتی و در مسیر اقتصاد و اشتغال زائی که اعتبار این پروژ ه ها بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان اعلام گردید. می باشد.

وی همچنین از اجرای ۱۴۰۰ مراسم متمرکز و جشن شادی انقلاب اسلامی در سطح مساجد استان خبر داد.

وی همچنین از محوریت برنامه های فرهنگی دهه فجر با مساجد نام برد که مراسم شبی با قرآن و شب شعر و جشن انقلاب و برنامه های دیگر از جمله برنامه های محوری آن می باشد.

IMG_9723

IMG_9712

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیدگاه