آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان :مسئولان استان اشکالات سر راه سرمایه‌‏گذاری را مرتفع کنند

البرز گلستان/آیت‏‏‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان  ظهر جمعه در خطبه‌‏های‏ نماز اظهار کرد: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت اسلام هستند که خوشبختانه این اختلاف‏‌اندازی‏‌ها در کشور ما راه به جایی نبرده و نمی‌برد.

به گفته وی، خداوند در قرآن کریم، پیامبر عظیم‌‏الشان اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) همواره از مسلمانان وحدت و همدلی خواسته چرا که وجود اختلاف در بین فرق یک دین به هیچ وجه سبب اختلاف و جنگ نمی‏‌شود.

آیت الله نورمفیدی به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: اساس پیام حضرت امام(ره) خطاب به گورباچف و جهان کمونیسم، دعوت آن‏ها به بازگشت به خداشناسی بود و هم‏چنان که در ماه‏‌های اخیر، مقام معظم رهبری پیام مهمی را خطاب به جوانان اروپایی ابلاغ فرمودند تا فریب توطئه اسلام‏‌هراسی سردمداران خود را نخورند، این پیام‏‌ها یادآور پیام‏‌های پیامبر اسلام(ص) به امپراطوران زمان خود است.

امام جمعه گرگان با اشاره به ۱۷ دی‏ماه سالروز کشف حجاب در ایران توسط رضاخان گفت: رضاخان به جای اینکه پیشرفت‏‌های علمی دیگر کشورها را برای مردم ایران ارمغان بیاورد، کشف حجاب و اختلاط بین زن و مرد را برای ایران آورد تا زنان آزاده و مسلمان ایرانی دستاویز سودجویی‌های مادی اجنبی و بیگانه قرارگیرد.

وی هم‏چنین به وضعیت توسعه استان گلستان نیز اشاره و تصریح کرد: راه‏‌حل اشتغال صرفاً در این نیست که جوانان و فارغ‏‌التحصیلان جذب دستگاه‌‏های دولتی شوند بلکه باید وضعیت تولید رونق گیرد و به همین علت مسئولان استان به دنبال جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در استان بوده و اشکالات سر راه سرمایه‌‏گذاری را مرتفع کنند.

آیت‏‌الله نورمفیدی افزود: مسئولان استان در فکر نجات خلیج گرگان هم باشند و در صورت بی‏‌توجهی به این پدیده‏ مملو از ذخایر مفید، به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار خواهد شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰ ق.ظ

دیدگاه