دکتر احمدی مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر گلستان:برای اینکه جمعیت نیکو ورز داشته باشیم حتما باید قانون را رعایت کنیم

البرز گلستان/مراسم معارفه دکتر سید حسین احمدی مدیر عامل جدید هلال احمر استان گلستان  امروز با حضور معاون استاندار و مدیران اجرائی استان و حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشورو کتابدار مدیر کل بازرسی و اریابی عملکرد و بررسی شکایات هلال احمر و جمع زیادی از نیروهای داوطلب و جوانان هلال احمر گلستان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزارگردید

دکتر احمدی مدیر عامل جدید هلال احمر گلستان مراسم معارفه خود را که با دعای افتتاح آغاز کرد

وی در ابتدا علت ورود مجدد خود  به هلال احمر گلستان اظهار داشت که : شرایط خاصی بوجود آمده که در این مجموعه شاید بتوان  با توجه به تغییر شرایط  نگاه جدیدی داشت .

وی افزوددر ادامه افزود: بنده قبلا ۷سال مدیر عامل هلال احمر استان گلستان بوده ام و شرایط های ویژه ای در آن دوران بوجود آمده بود از جمله شهادت نماینده گان مجلس در هواپیمای یاک ۴۰ و سیلابهای متعدد اتفاق می افتاد و لی ما به همت همین عزیزان هلال احمر استان توانستیم در آن دوران درجه استان را از ۳ به ۲ تبدیل کنیم که این جزء مجموعه افتخارات استان در آن دوران بوده است ..

دکتر احمدی در باره  اهم کارهای جدید خود در هلال احمر استان بیان داشت : ما می خواهیم با قدرت آن کار را دنبال کنیم که ان شالله بتوانیم در دوره جدید درجه بندی جمعیت را از دو به یک تبدیل کنیم .

مدیر عامل جدید هلال احمر گلستان در ادامه افزود: واین عمل در صورتی اتفاق می افتد که بتوانیم از آمارهای خود دفاع کنیم و بتوانیم در مجامع رسمی بتوانیم با قدرت حرفهای خود را بزنیم .و آنچه حق استان می باشد را پیگیری کنیم .

وی افزود :اعتقاد من این است اگر می خواهیم جمعیت نیکو ورز داشته باشیم  باید چند تا کار انجام بدهیم .از جمله علاوه بر سخت افزاری باید نرم افزار ی نیز کار کنیم .

وی ادامه داد: برای اینکه جمعیت نیکو ورز داشته باشیم حتما باید قانون را رعایت کنیم .

دکتر احمدی در ادامه خطاب به مدیران هلال احمر استان گفت :تک تک آقایان روی هزینه ها نظارت داشته باشند که این مدیونی دارد و همچنین حرمت و کرامت پرسنل رعایت بشود.و سرلوحه کار قرار بگیرد.

مدیر عامل هلال احمر گلستان در باره ارتباط مدیریت با زیر مجموعه ابراز داشت : احترام در مدیریت باید برا ساس قلب و صممیت باشد نه بر مبنای ترس و مزایا.

وی در باره انتظار خوداز مجموعه هلال احمر خاطر نشان کرد: هلال احمراهداف بشر دوستانه  را ابتدااز خودش و بعدا برای مردم انجام بدهد.

دکتر احمدی افزود:اگر بتوانیم حرکت صمیمی عاطفی و دوستانه و در عین حال قانون مدارانه داشته باشیم باید به هم کمک کنیم .

وی در ادامه افزود : کسی سیاسی باشد اشکال ندارد مهم این است که سیاسی عمل نکنیم .

دکتر احمدی مدیر عامل جدید هلال احمر گلستان سپس بیان داشت  : خیلی ها هستند که برای ماندن در پست  و مقام لابی گری می کنند ودست به دامن می شوند هزار جا حرف میزنند که آنان  را نگه دارند و یا جای آنان را ببرند ولی هم اینها می گویند ما مستقلیم هیچ چیزی بهتر از صداقت نیست .

وی در خاتمه بیان داشت :ان شالله همه عاقبت بخیر شویم و انشالله مجموعه فعالیت ما باقیات الحصالحات خودمان و خانواده هایمتان بشود.

 

IMG_6941

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۳ ب.ظ

دیدگاه