دکترحسین احمدی در مراسمی با حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور به‌ عنوان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان معرفی شد.

البرز گلستان/مراسم معارفه دکتر سید حسین احمدی مدیر عامل جدید هلال احمر استان گلستان  امروز با حضور معاون استاندار و مدیران اجرائی استان و حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشورو کتابدار مدیر کل بازرسی و اریابی عملکرد و بررسی شکایات هلال احمر و جمع زیادی از نیروهای داوطلب و جوانان هلال احمر گلستان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزارگردید

مهندس مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان در مراسم اظهار داشت: اعتبارات هلال‌احمر استان گلستان از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: در بخش توسعه درآمدها نیز درآمدهای هلال‌احمر استان گلستان از ۶۰۰ میلیون تومان به ۳ میلیارد تومان رسیده است که این رقم برای دولت تدبیر و امید که در جهت توسعه درآمدهای سازمانی و درآمدهای غیرنفتی تلاش می‌کند رقم خوبی است.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در ابتدا با ۱۲۳ نفر امدادگر آغاز به کار کرد اما امروز ۱۰ هزار نفر عضو دارد.

به گفته وی، جمعیت هلال‌احمر استان گلستان توانسته است ۲۶ پروژه بی‌نظیر را در استان به بهره‌برداری رسانده است که پروژه استقرار بالگرد نیروی هوایی از تلاش‌های هلال‌احمر مهم‌ترین آن‌ها بوده است.

مروتی اظهار کرد: هلال‌احمر استان گلستان نقش پررنگی در کمیته‌های مختلف دارد و در همه حوادث استان ما را یاری کرده است.

وی تأکید کرد: استان گلستان با ۴ اقلیم متنوع همواره حوادث طبیعی زیادی را به خود می‌بیند اما در سال‌های گذشته به مدد هلال احمر استان گلستان دغدغه کمتری داشتیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۶ ب.ظ

دیدگاه