دکترطیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان دردیدار سرکنسول قزاقستان:توسعه همکاری با قزاقستان می تواندموجب رشد و افزایش توان فنی ورزشکاران منطقه شود

البرز گلستان/دکتربهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در دیدار سرکنسول قزاقستان اظهار داشت: در راستای توسعه روابط و فراهم‌کردن زمینه انعقاد تفاهم‌نامه با دپارتمان ورزش و تربیت‌بدنی استان منگستائو قزاقستان و اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان این دیدار با حضور اونتلاپ اونال بایف سر کنسول قزاقستان در استان گلستان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در باره نتیجه این مذاکرات اظهار داشت: در این دیدار درباره ۲ موضوع توسعه روابط دو جانبه و مکاتبات دیپلماتیک به‌منظور اجرایی‌شدن پروتکل همکاری‌ها، مذاکرات لازم انجام شد.

دکتر طیبی تصریح کرد: تفاهم‌نامه مورد نظر دو استان کشورهای ایران و قزاقستان همزمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  مردم قهرمان ایران در گرگان به امضاء خواهد رسید.

وی افزود: گلستان استانی مملو از ظرفیت های ورزشی است که توسعه همکاری با قزاقستان و استفاده مطلوب و برنامه ریزی شده از زیرساخت ها و توان فنی این کشور می تواند موجب رشد و افزایش توان فنی ورزشکاران منطقه شود.

ونتلاپ اونال بایف سرکنسول کشور قزاقستان هم در این دیدار پتانسیل و ظرفیت‌های ورزشی  موجود در استان منگستائو را معرفی کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

دیدگاه