هشتمین جلسه هماهنگی ستادانتخابات گرگان برگزارشد/دکترخاکی فرمانداری باشرایط وتجربه وآمادگی کامل برای اجرای انتخابات اسفند

به گزارش سرویس سیاسی گروه خبر البرز گلستان هشتمین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان گرگان به ریاست “یحیی خاکی” فرماندار و رییس ستاد انتخابات مرکز استان با هدف برنامه ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.

فرماندار مرکز استان ضمن یادآوری ،اجرای قانون در برگزاری انتخابات یادآور شد: ستاد نسبت به برآورد نیازمندیهای انسانی،فیزیکی و تجهیزاتی انتخابات اقدام نمایند .

دکتر خاکی افزود: به منظور انتخاب قانونمند و پرشور کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان موظفند باتمام توان نسبت به برگزاری انتخابات پیش رو و با هدف مشارکت حداکثری تلاش نمایند .

فرماندار گفت: تمام عوامل اجرایی انتخابات شهرستان موظفند نسبت به اجرای قانون و در کمال بی طرفی ،براساس سیاست های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ،آنچه را که خواست مردم است را به اجرا بگذارند .

گفتنی است : در ادامه جلسه “کاظمی” معاون سیاسی اجتماعی فرمانداربه شرح مختصری ازفعالیت ستاد انتخابات ، ابلاغ کمیته ها و وظایف مربوطه پرداخته وبه انتظاراتی که ازهرکدام ازهمکاران مسئول وعضو کمیته ها داشته بیاناتی مطرح نمودند.

لارم به توضییح می باشد فرماندارشهرستان گرگان  دکتر خاکی باسابقه مدیریت شش انتخابات بین سالهای ۸۲ تا ۸۵ در سطوح استانی ( گلستان و خراسان شمالی ) را به عنوان جانشین و دبیر ستاد انتخابات بر عهده داشته است و همچنین وی از سالهای ۸۳ تا اوایل ۸۵ به عنوان مدیرکل اجتماعی ،انتخابات و شوراها به ایفای نقش پرداخته است و کمتر مسئولی از دولت تدبیر و امید در استان به اندازه وی سابقه برگزاری انتخابات داشته است.

همچنین بنا به تایید کارشناسان  شهرستان گرگان آماده برگزاری یکی از بهترین انتخابات خود درجهت تثبت اجرای قانونی انتخابات می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹ ب.ظ

دیدگاه