ربیعی معاون استاندار گلستان و مسئول ستاد برگزاری نخستین اجلاس استانی نماز:تزریق روح همراه با نشاط و معنویت از مسیر و کانال نماز است

البرز گلستان/سومین جلسه چگونگی برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان گلستان با حضور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گلستان و مسئول ستاد برگزاری نخستین اجلاس استانی نمازو قاسم محمدی دبیر و مشاور استاندار در امور اقامه نماز  و مدیران و کارگروههای ذیربط در ساختمان شماره ۳استانداری برگزار گردید .

در این جلسه ربیعی معاون مدیریت انسانی استاندار گلستان ضمن موفقیت آمیز خواندن برنامه اجلاس استانی نماز ابراز امیدواری کرد که ایجاد این موقعیت خوب می تواند باعث تکرار برگزار ی مجدد آن شود.

ربیعی  افزود: اگر روح در جامعه نسبتاضعیف باشد به تناسب جسم هم ضعیف خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر روح جامعه بلند با بصیر و پر طراوت و شاداب باشد یقینا جامعه ما پرنشاط و شاداب خواهدبود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان ومسئول ستاد برگزاری نخستین اجلاس استانی نمازتاکید کرد: تزریق روح همراه با نشاط و معنویت از مسیر و کانال نماز است.

وی از وظایف حکومت و مسلمانان را تبلیغ دین بیان نمود و اظهار داشت : تبلیغ کار خیر خیر است و نماز نیز همین است

وی تصریح کرد: وقتی که ۵ وعده نماز می خوانیم پس همیشه با نماز هستیم و یقینا این ۵ وعده اثرش را در زندگی ما می گذارد

ربیعی در خاتمه بیان داشت : به برکت روح و معنویت نماز اجلاس استانی به خوبی برگزار خواهد شد.

توضییح اینکه اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و سنجش دستاوردهای آن در چهارشنبه مورخه ۲۳دیماه از ساعت ۸/۳۰الی ۱۱/۳۰در سالن فخرالدین اسعد گرگانی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار گلستان و مظفر جانشین اقامه نماز کشور و منتخبین نماز برگزار می گردد.دد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵ ق.ظ

دیدگاه