مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :با شروع پروژه فاز ۷ ارتباطات سیار در استان تا پایان دی ماه شهر گرگان تحت پوشش کامل ۳G و ۴G قرار خواهد گرفت

البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار کرد: تا پایان دی ماه شهر گرگان تحت پوشش کامل ۳G و ۴G قرار خواهد گرفت  .
مهندس غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این خبر افزود: با شروع پروژه فاز ۷ ارتباطات سیار در استان گلستان ، تاکنون ۷۰ سایت همراه اول در شهر گرگان به تکنولوژی ۳G و ۴G مجهز شده اند .
وی گفت باتلاش همکاران حوزه ارتباطات سیار تا پایان دی ماه شهرگرگان تحت پوشش کامل این فناوری قرار خواهد گرفت و مشترکان همراه اول میتوانند از اینترنت با کیفیت و سرعت بالا بهره مند شوند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اختلالاتی که اخیرا در ارتباطات سیار بوجود آمد ه گفت : هر توسعه و ارتقاء سیستم ملزم به تغییر یا تعویض سیستم میباشد و ایجاد اختلال در ارتباط اجتناب ناپذیر خواهد بود.
وی از هم استانیها خواست تا با صبوری در راه پیشرفت و توسعه امکانات مخابراتی همراه باشند و مطمئن باشند اولویت مخابرات جلب رضایت مشتریان است و تمامی فعالیتها با هدف ارائه خدمات با کیفیت و به روز به مشتریان میباشد .
مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه استفاده از فناوریهای ۳G و ۴G  مستلزم تغییر سیم کارت و پشتیبانی تلفن همراه مشترک میباشد گفت : مشترکان میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به تعویض سیم کارت اقدام فرمایند تا بتوانند از این فناوری استفاده نمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه