پیش قدم رییس سازمان برنامه ریزی و مدیریت گلستان در نشست با نمایندگان اتاق بازرگانی:توجه به صنایع تبدیلی کشاورزی و تولیدی ها در استان قطعا کارگشا خواهد بود .

البرز گلستان /جلسه هیئت نمایندگان اتاق با حضور پیش قدم رییس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان برگزار شد .

در این نشست حسین پیش قدم رییس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان در این جلسه گفت: یکی از مباحث اصلی کشور به کار گیری تمامی منابع مالی ، علمی در راستای طرح های دانش بنیان و علم و فناوری می باشد.

وی افزود: در حوزه صنعت استان گلستان زیرساختها فراهم نشده و مقاومت زیادی ندارد که باید به آن توجه ویژه نمود.

رییس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان ادامه داد: توجه به صنایع تبدیلی کشاورزی و تولیدی ها در استان قطعا کارگشا خواهد بود .

وی افزود: متاسفانه از کل شهرک های صنعتی نزدیک به ۶۰ درصد آن فعال بوده و این نشان دهنده ضعف در سیستم تولید می باشد.

همچنین رمضان بهرامی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که اتاق در طی این مدت انجام داده بحث آموزش با محوریت موضوعات کاربردی بوده است.

وی اظهار داشت: در کمیسیون های اتاق بالهای پیشرفت خواهند بود و با توجه به عملکرد مناسب امید است روزهای خوبی در انتظار این بخشها باشد، لذا باید با تعامل و همکاری از ظرفیت های کمیسیون ها استفاده شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران افزود: میز ترکمنستان خروجی های بسیار خوبی داشته که یکی از آنها را میتوان به نصب دستگاه ایکسری اشاره کرد.

وی ادامه داد: در تخلیه بار در انبار های موجود جهت جلو گیری از توقف واگن ها را میتوان از دیگر خروجی های این نشست بیان کرد که در حال حاضر انجام میشود و بسیار اقدام ارزش مندی خواهد بود.

بهرامی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی استان بسیار نا به سامان است و باید هرچه سریعتر در این زمینه راهکار ارائه شود در غیر اینصورت شاهد عواقب جبران ناپذیری خواهیم بود.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: ۲۶۰ کشتارگاه مرغ در استان وجود دارد که فقط ۱۳ واحد توانست استاندارد های روسیه را دریافت نماید.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه