نصیبی مشاور امور جوانان استاندار گلستان در همایش توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان: مدیری موفق است که زمینه رشد و پرورش چند نفر را عنوان مدیر فردای آن سازمان فراهم کند

البرز گلستان / همایش توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان امروز با حضور استاندار گلستان پیشقدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان مهندس نصیبی مشاور امور جوانان استان گلستان در دانشگاه آزاد گرگان برگزار گردید.

در این همایش علی نصیبی مشاور امور جو.انان استاندار ی گلستان در ابتدا اظهار کرد: انسان محور توسعه است و سرمایه گذاری به روی انسان ها به عنوان اساس تغییر و دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف است.

نصیبی افزود: فردای استان متعلق به جوانان است و اگر امروز به آنها بها دهیم و برای آنها هزینه  و عرصه را مهیا کنیم آینده استان بیمه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان در راستای نقش آفرینی و توانمندسازی جوانان و آماده کردن تدریجی آنها برای تاثیرگذاری در جامعه از یک و نیم سال پیش بخش مشاوران جوان در ۷۰ نهاد استانی و ۲۳۰ نهاد شهرستانی را فعال کرده و صدها جوان متخصص و صاحبنظر را گردهم آورده است.

وی درباره اهمیت برگزاری این همایش بیان کرد: باتوجه به اینکه توسعه استان در چشم انداز ۱۴۰۴ بر پایه توسعه در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن تجارت و مسائل فرهنگی اجتماعی است، این موضوعات را  برای هم افزایی نظرات جوانان متناظر با مدیران و مسئولان انتخاب کرده ایم.

رئیس کارگروه جوانان استاندار گلستان در مورد اهداف این همایش نیز گفت: توجه بیش از پیش مدیران به ظرفیت جوانان در مسیر حرکت به سمت توسعه استان یکی از اهداف است زیرا عمده جوانان از تحصیلات تکمیلی برخوردار و صاحبنظر هستند و بهتر است که مدیران از نظرات این قشر استفاده کنند.

نصیبی خطاب به مدیران اظهار کرد: بر اساس تعاریف مدیریت، مدیری موفق اطلاق می شود که زمینه رشد و پرورش چند نفر به عنوان مدیر فردای آن سازمان را نیز فراهم کند و امیدواریم بحث مدیرسازی به طور جدی مدنظر مدیران قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بر اساس رویکرد دولت تدبیر و امید، همه در مسئولیتی که داریم به سازمان های مردم نهاد که داوطلبانه پای کار هستند توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که پروژه های استانی در حال ساخت با همت همگانی به نتیجه برسد تا وضعیت اشتغال که یکی از دغدغه های جدی جوانان است، بهبود پیدا کند.

 نصیبی به مدیران گلستان توصیه کرد: به مدیرسازی برای فردای دستگاه، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم در بهبود شاخص ها و ایجاد اشتغال در استان بیش از گذشته توجه کنند.
به گفته وی اکنون در استان گلستان ۷۰ نفر به عنوان مشاور جوان مدیران کل ادارات و ۲۳۰ نفر به عنوان مشاور جوان در حوزه شهرستانی استان فعالیت دارند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۱ ب.ظ

دیدگاه