معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان در افتتاح مرکزآموزش بازرگانی استان : اساس و پایه توسعه کشور و رسیدن به قله های ترقی، آموزش است

البرز گلستان/ مرکز آموزش بازرگانی استان گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان افتتاح شد.

محمود ربیعی در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی در کوی ملاقاتی شهرستان گرگان، ضمن تبریک افتتاح این مرکز، اظهارداشت:  اساس و پایه توسعه کشور و رسیدن به قله های ترقی، آموزش است، چه به صورت فردی و چه به صورت اجتماعی و گروهی باشد.

ایشان همچنین افزودند: در تمامی مراحل تولید و فروش آموزش امری اجتناب ناپذیر است ، و آموزش می تواند سبب رشد و توسعه در هر بخش گردد .

ربیعی گفت : آموزش باید متناسب با جامعه هدف و با دقت انجام و نتیجه آن تغییر رفتار و رفتار جدید باشد.

در این مراسم رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان نیز با اشاره به لزوم توسعه فعالیتهای آموزشی در حوزه صنعت ، معدن و تجارت ، گفت:  یکی از اشکالاتی که در زمینه توسعه بخش صنعت ، معدن و تجارت استان وجود داشت ، بحث آموزش بود که با راه اندازی این مرکز ، این حلقه مفقوده نیز مرتفع خواهد شد.

حسینقلی قوانلو با اشاره به اهداف این مرکز گفت : مهمترین برنامه و هدف مرکز آموزش بازرگانی گلستان رفع نیازهای آموزشی تولید کنندگان و تجار و بازرگانان استان می باشد که با شناختی که از مدیران جدید این مرکز داریم امیدواریم که در انجام این امر مهم موفق باشند.

لازم به ذکر است مجری مرکز آموزش بازرگانی استان گلستان ، شرکت کیفیت سازان سبز می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۷ ب.ظ

دیدگاه