پیش قدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در شورای برنامه ریزی و توسعه :یکی از موانع پیشرفت واگذاریها مدیران دستگاههای اجرایی هستند

البرز گلستان/جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان امروز با حضور پیش قدم رئیس سازمان مدیریت  برنامه ریزی وربیعی معاون منابع انسانی طهماسبی معاون امیتی مروتی معاون عمرانی و مرگدری معاون استاندار و  ومدیران اجرلئی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

حسین پیش قدم  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان اظهار کرد: چهار دستگاه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن تجارت، میراث فرهنگی و شیلات مصوبات جلسه گذشته مربوط به مزیت های پیشرو را اجرا کرده اند و لازم است سایر دستگاه ها نیز این مصوبات را در دستور کار قرار دهند.

پیش قدم تاکید کرد: عملکرد شاخص های بخش های اجرایی از ابتدای دولت تدبیر و امید از سوی دستگاه ها ارسال شده است و در حال جمع بندی آن هستیم.

وی با توجه به اینکه از ظرفیت ها با توجه به محدودیت منابع برای اتمام پروژه های ملی و استانی اشاره کرد و گفت: بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های کشور بودجه نیاز است که ۴۰ درصد این بودجه صرف امور زیربنایی است.

حسین پیش قدم افزود: به همین علت واگذاری طرح ها به بخش غیردولتی و خصوصی پیگیری کرده ایم و با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکاتباتی داشته ایم.

وی سپس اهم اقدامات انجام شده در خصوص واگذاری طرحهای تملک دارایی سرمایه ای   مکاتبات سازمان مدیریت کشور با استانها و اهم اقدامات سازمان مدیریت استان و فهرسا پروژه های قابل واگذاری کارگروههای واگذاری دشتگاهها اجرایی استان جهت ارائه به کارگروه ساماندهی و انتظارات از دستگاههای اجرایی نام برد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان تصریح کرد: در جلسات گذشته ۱۳ کارگروه را برای واگذاری طرح های دستگاه های اجرایی مشخص کرده ایم که تاکنون ۵۴ پروژه شامل ۲۱ پروژه ملی   و ۳۳ پروژه  استانی مورد تصویب  قرار گرفته است.

وی تصریح نمود: حتی برای اردوگاه دانش آموزی آشوراده  نیزسرمایه گذاروجود دارد.

پیش قدم افزود: لازم است پروژه های استانی در کارگروه ها مورد بررسی و تصویب قرار بگیرند و پروژه های ملی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارتخانه های متبوع ارسال شوند.

پیش قدم رئیس سازمان مدیریت  برنامه ریزی  گلستان  در خاتمه اظهار داشت :یکی از موانع پیشرفت واگذاریها مدیران دستگاههای اجرایی هستند.

وی در خاتمه روش های واگذاری پروژه براساس روش های شناخته شده را ازجمله ساخت و بهره بدرای و انتقال و ساخت و بهره برداری و پرداخت اجاره به سرمایه پذیر و انتقال وساخت و انتقال پرداخت اجاره به سرمایه گذار  و ساخت و مالکیت و بهره برداری و تجهیز و بازسازی و مالکیت و بهره برداری و بهره برداری و نگهداری و تجهیز و باز سازی بهره برداری و انتقال احداث مالکیت راه اندازی و انتقال مالکیت و واگذاری امتیاز نام برد.

IMG_0713

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹ ق.ظ

دیدگاه