جمالی فرماندار کردکوی و رئیس حوزه انتخابیه غرب گلستان:به تصویر کشیدن حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای به عنوان یک ابزار کارآمد نشان از اهمیت جایگاه خبرنگاران و رسانه ها می باشد.

البرز گلستان/دکتر مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب استان گلستان با اصحاب رسانه که در مرکز حوزه انتخابیه کردکوی برگزار شد، با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه همگانی است از اصحاب رسانه درخواست کرد از فرصت بدست آمده کمال استفاده را بکنند تا مردم با اطلاعات دقیق تری فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اراده ملت ایران در همه صحنه‌ها و صبر در برابر مشکلات و سختی‌ها، اظهار کرد: امیدوارم اراده ملت ایران مثل گذشته سبب به میدان آمدن آنها در صحنه شود و در انتخاب اصلح کوشا باشیم.

جمالی با اشاره به اینکه هنوز افرادی هستند که نسبت به انتخابات مسئولانه برخورد نمی کنند، متذکر شد: اگر حضور در پای صندوقهای رأی مسئولانه باشد، مطمئنأ انتخابات آگاهانه ای خواهیم داشت.

فرماندار کردکوی در ادامه با بیان اینکه، پدیده ای بنام شبکه های مجازی فرصت مناسبی جهت آماده سازی افکار عمومی برای حضور در انتخابات آتی هست، تصریح کرد: گروه ها و شبکه ها مدیریت شده عمل کنند تا مردم از انتخابات دلزده نشوند.

فرماندار شهرستان کردکوی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای به صلاح منطقه و انتخابات نیست، خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات به قومیت ها و گرایش ها بپردازیم مطمئنأ نمی توانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

مجتبی جمالی همچنین با بیان اینکه شعارها و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کلیدواژه های توسعه کشور هستند، یادآور شد: هرچه به همدلی و همزبانی دامن بزنیم و به ترویج آن بپردازیم قطعأ انتخابات بهتری خواهیم داشت.

دکتر جمالی فرماندار شهر ستان کردکوی در خاتمه با اشاره به اهمیت نقش معرفت افزایی و اطلاع رسانی اصحاب رسانه در مورد انتخابات تصریح کرد: تنویر افکار عمومی، نقد و بررسی وضعیت سیاسی منطقه، گفتگو با مردم و بیان مشکلات و معظلات، معرفی نامزدها و اهداف و برنامه های آنها، اظهارنظر مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و به تصویر کشیدن حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای به عنوان یک ابزار کارآمد نشان از اهمیت و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه