دستوردکترخاکی فرماندارشهرستان گرگان به اتحادیه خبازان :نانوایی های را دوگانه سوز نمایند تا در هیچ شرایطی مشکل نان در مرکز استان نداشته باشیم

به گزارش سرویس خبر پایگاه خبری البرز گلستان  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سالن جلسات برگزار شد .

“یحیی خاکی”فرماندار مرکز استان در این جلسه در ابتدا اظهار کرد: برای مدیریت بحران شهرستان بهترین مؤلفه فکری ،نظری و اجرایی ما تدوین سند جامع مدیریت بحران است و اگر این اقدام صورت نپذیرد آنطور که باید نمی توانیم برنامه ها را به اجرا درآوریم .

وی به فعالیت های اساسی دستگاه ها اشاره کرد و افزود: همه دستگاه ها برنامه های اساسی درزمینه بحران دارند و نیاز است بصورت یکپارچه به اجرا درآید و اینجا می تواند اولین و ضروری ترین برنامه ما سند چشم انداز باشد .

خاکی اظهار داشت : برای تهیه سند جامع در زمینه بحران شهرستان گرگان باید گروهی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به همراه مدرسان دانشگاه که از شرح وظایف دستگاه ها مطلع باشند همه آسیب ها و تهدیدات شهرستان را بررسی و اولویت بندی نمایند و بصورت سند جامع مدیریت بحران تهیه گردد و در این جلسات پیگیری و اقدام شود .

وی به اهمیت آموزش در مواقع بحران اشاره کرد و گفت : باید حساس سازی و اطلاع رسانی و آموزش در زمینه مکان های بحرانی از طریق صدا و سیما و رسانه ها صورت پذیرد .

فرماندار در مورد همکاری دهیاران روستا گفت: در روستاها دهیار نماد روستا می باشد و دهیارها نیز باید از ظرفیت مردم کمک بگیرند چرا که به تنهایی قادر به حل بحران در روستاها نخواهند شد .

در خاتمه خاکی به تأکید دراجرای دوگانه سوز شدن نانوایی ها در شهرستان گفت: نان به عنوان یک پدیده اجتماعی و دارای اهمیت می باشد و ضروری است اتحادیه خبازان هرچه سریعتر نانوایی های را دوگانه سوز نمایند تا در هیچ شرایطی مشکل نان را در مرکز استان نداشته باشیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه