هفدهمین دوره بازیهای آسیایی – اینچئون کسب دومین طلا و روز نقره ای کاروان ایران/ ۶ مدال در روز پنجم به دست آمد

به گزارش خبرگزاری ایپنا، ورزشکاران کاروان ایران در روز پنجم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در ۱۱ رشته به رقابت پرداختند که حاصل این کار یک طلا، چهار نقره، یک برنز بود.

شنا

*مسابقات شنای ۱۰۰ متر پروانه در بازی‌های آسیایی برگزار و در دور مقدماتی مهدی انصاری با رکورد ۵۷٫۱۸ ثانیه در خط دوم گروهی ششم شد و در بین ۲۳ نفر در رده نوزدهم ایستاد.

*آریا نسیمی‌شاد در مسابقات شنای ۱۰۰ متر قورباغه با ثبت زمان یک دقیقه و ۶ ثانیه و ۲ صدم ثانیه در مجموع در رده بیست‌وچهارم قرار گرفت.

*تیم شنای ایران در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی در میان ۷ تیم دور مقدماتی با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه پنجم شد.

تیراندازی

*در پایان مسابقات فینال تفنگ ماده ۵۰ متر دراز کش زنان مه‌لقا جام بزرگ با ثبت رکورد ۶۲۰،۲ و تنها با اختلاف ۰،۴ نسبت به دو نفر بالاتر از خود چهارم شد، دینا فرزادخواه با ثبت رکود ۶۱۰،۵ سی‌ویکم و الهه احمدی با ثبت رکورد ۶۰۹،۸ سی‌وچهارم شدند.

قایقرانی

*عاقل حبیبیان، روئینگ‌سوار تیم ملی کشورمان در رقابت خود با حریفانی از هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، هند، کره‌شمالی و ازبکستان و با ثبت رکورد دقیقه و ۲۷ ثانیه ۶۷ صدم ثانیه به مقام چهارم رسید.

*قایق‌رانی روئینگ تیمی بانوان امروز (چهارشنبه) پیگیری شد که تیم بانوان کشورمان متشکل از حمیرا برزگر، نازنین ملایی، مهسا جاور و سولماز عباسی با ثبت رکورد ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه سوم شدند و به مدال برنز دست یافتند.

*تیم ۴ نفره روئینگ آقایان کشورمان متشکل از سیاوش سعیدی، خشایار عباس‌آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری در فینال روئینگ تیمی زمان ۶ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه را ثبت کرد و پس از چین، کره‌جنوبی و قزاقستان به مقام چهارم رسید.

*نازنین رحمانی در فینال مسابقات روئینگ تک نفره بانوان به رقابت با ورزشکاران کره‌ای، هنگ کنگی و ویتنامی پرداخت و در نهایت با ثبت زمان ۹ دقیقه و ۳۴ ثانیه به مقام چهارم رسید.

بدمینتون

*ثریا آقایی، بدمینتون‌باز زن کشورمان در اولین مسابقه خود به مصاف حریف مغولستانی رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱-۳ و ۲۱ -۷) به پیروزی برسد و به مرحله بعدی برود.

ووشو

*الهه‌ منصوریان، نماینده کشورمان در فینال وزن ۵۲-کیلوگرم ساندای بانوان در جدال با “ژانگ‌لوان” چینی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مدال نقره رسید.

*محسن محمدسیفی، نماینده وزن ۶۵ــ کیلوگرم ساندای مردان کشورمان با قدرت نماینده قزاق‌ها را شکست داد و بر سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون ایستاد.

*حمیدرضا لادور، سانداکار وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف کره‌ای‌اش در فینال یک مدال نقره برای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کرد.

بسکتبال

*تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی اینچئون، هند را با نتیجه ۷۶ بر ۴۱ شکست داد.

بوکس

*فروتن گل‌آرا نماینده ۶۰ کیلوگرم بوکس کشورمان در اولین مبارزه‌اش مقابل “آردای سایلو” از تایلند شکست خورد و حذف شد.

هندبال

*تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و در گروه دوم این مسابقات با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ از عمان شکست خورد.

شمشیربازی

*شمشیربازان سابر کشورمان با ترکیب مجتبی عابدینی، فرزاد باهر، علی پاکدامن و محمد رهبری در فینال به مصاف شمشیربازان کره‌جنوبی رفتند که نتیجه پایانی این دیدار ۴۵ بر ۲۶ به سود سابریست‌های کشور میزبان بود و تیم ایران به مدال نقره رسید.

وزنه‌برداری

*در رقابت‌های وزنه‌برداری دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌بردار چینی با ۳۸۱ کیلوگرم اول شد و مدال طلا گرفت، رستمی با مجموع ۳۸۰ کیلوگرم دوم و صاحب مدال نقره شد، وزنه بردار ازبکستانی با مجموع ۳۶۹ کیلوگرم به برنز رسید و تقیان نیز با مجموع ۳۶۸ چهارم شد.

ژیمیناستیک

*سعیدرضا کی‌خواه در فینال مسابقات خرک حلقه بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان خود رفت و در این بخش با امتیاز ۱۳٫۵۶۶ در بین ۸ فینالیست، آخر شد.

*هادی خناری‌نژاد در فینال بخش دارحلقه بازی‌های آسیایی اینچئون هشتم شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۵ ق.ظ

دیدگاه