رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مهندس مصدقی مدیر راهداری و راهدار نمونه راه و شهرسازی گلستان با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گلستان به عنوان راهدار نمونه استان در سال ۹۴ معرفی شد.

البرز گلستان/به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بر طبق سنوات گذشته با معرفی راهداران نمونه سراسر کشور در مراسم ۲۶ آذر روز حمل و نقل و راهداری، از آنان تقدیر کرد.
در این مراسم که با حضور مدیران کل و مدیران راهداری راه و شهرسازی کشور در تهران برگزار شد، مهندس “داود کشاورزیان” رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مهندس “عادل مصدقی” مدیر راهداری و راهدار نمونه راه و شهرسازی گلستان به عنوان یکی از راهداران نمونه کشور با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
در متن این لوح تقدیر آمده است: بدون تردید مسیر پیشرفت و توسعه امروز میهن اسلامی در تمامی عرصه ها با تکیه بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت پذیری توام با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می خورد.
یقینا راه های بین شهری به منزله شریان های حیاتی کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم ملی متعلق به نسل های حال و آینده قلمداد می گردد که نگهداری مطلوب و به هنگام از این مهم در دستان پرتوان راهداران تلاشگر و پیمانکاران مجرب به عنوان امانتی بزرگ همواره مورد انتظار می باشد.
روز اول دی ماه شروع فصل سرما که به نام “روز راهدار” نامگذاری گردیده است نمادی از روز های سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان دور از خانه و خانواده در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه ها می کوشند با تبریک این روز از جنابعالی که خدمات ارزنده ای در کارنامه خدمتی خود به ثبت رسانده اید تقدیر و تشکر نموده، از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش شما را در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسئلت می نماید.

photo_2015-12-20_19-12-59

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۰ ب.ظ

دیدگاه