استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان : روح شورافزایی و همدلی از عناصری است که در انتخابات باید اتفاق بیفتد.

البرز گلستان / جلسه شورای اداری استانداری گلستان امروز با حضور الستاندار و معاونین وی و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران اجرائی استان در سالن شماره استانداری برگزار گردید.

در این جلسه دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان  که با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی همراه بود، با اشاره به تهیه نقشه راه استان، سند آمایش استان، افق ۱۴۰۴ و افق ۱۴۲۰ گلستان، تصریح کرد: مدیریت کلان استان ۳۲ طرح تحول زا را با مطالعه لازم و در فرمت خواسته شده به مراجع بالادستی ارائه کرده ، که از این میان ۲۵ طرح مورد تایید قرار گرفته است.

استاندار گلستان همچنین اعلام کرد: از روز گذشته حفاری‌ها در صوفیکم آغاز شده و تا ۴ ماه آینده به نتیجه می‌رسد و تحول بزرگی در زیرساخت‌های استان گلستان ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: باید نقشه راه اقتصادی و نقشه راه تامین منابع مالی طرح های تحول زای استان تهیه شود و در این مسیر استان نیاز به همکاری های وزارت اقتصاد و دارایی دارد.

وی همچنین تازه تاسیس بودن این استان را از دلایل اصلی برخی عقب ماندگی ها دانست و گفت : دولت در نگاه توازن بخشی به استان ها باید بیش از همیشه به استان گلستان توجه کند .

استاندار گلستان خاطر نشان کرد : گلستان فاصله زیادی با مصداق نام خود دارد و متاسفانه نام انتخاب شده برای این استان همگان را در باور مشکلات زیرساختی و کمبودهای فراوان آن به اشتباه می اندازد .

استاندارگلستان در زمینه برگزار ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری متذکر شد: روح شورافزایی و همدلی از عناصری است که در انتخابات باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: باید یک شبکه شور آفرین در انتخابات داشته باشیم و در این شبکه اثر خود در عرصه خدمت راباید نمایان کنیم

دکتر صادقلو ضمن داشت روحیه تعامل اجرا و نظارت افزود: ما نباید ناقض بی طرفی باشیم .و برجسته سازی بی طرفی در انتخابات یکی از مسئولیتهای ماست

وی در خاتمه بیان داشت : خارج از حاکمیت نتایج انتخابات برای آن باید یک عنوان فرا ملی بازکنیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۱ ب.ظ

دیدگاه