رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان :مطالبات استانی در حال محقق .تداوم اجرای پروژه راه آهن گرگان- مشهد ، تهیه رادار هواشناسی و تهیه دستگاه (آی آر لس) برای پیشگیری از مشکل تاخیر در فرودگاه گرگان

البرز گلستان/رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان گفت: با هماهنگی و حمایت جذب اعتبارات استانی و ملی از اولویت های برنامه های اعضای شورای هماهنگی حمل و نقل استان گلستان قرار گیرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “علی بخش رستمی”  در سومین جلسه شورای حمل و نقل استان در سال ۹۴که به منظور بررسی وضعیت اعتباری و اجرایی دستگاههای عضو در هشت ماهه سالجاری و امادگی در مواجهه با بحرانهای جوی احتمالی در استان برگزار گردید گفت : انجام مانور و امادگی لازم در بحرانها حمل و نقل و تردد ایمن را برای هم استانیها بدنبال خواهد داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه طرح های پیشنهادی بخش حمل و نقل استان ۱۴ پروژه بوده است، ادامه داد: از جمله این پروژه ها که جزو پیگیری ها و مطالبات استانی بوده، تداوم اجرای پروژه راه آهن گرگان- مشهد ، تهیه رادار هواشناسی و تهیه دستگاه (آی آر لس) برای پیشگیری از مشکل تاخیر در فرودگاه گرگان بوده که طی پیگیریهای بعمل امده خوشبختانه در حال محقق شدن است.
این مقام اجرایی گلستان افزود: با توجه به تدوین برنامه ششم و تشکیل ستاد راهبری در استان باید تلاش شود کلیه برنامه های پیشنهادی این بخش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری با نگاه اقتصاد مقاومتی باشد .
در ادامه این نشست که به میزبانی اداره کل هواشناسی استان صورت گرفت علاوه بر بازدید اعضاء از تجهیزات این اداره کل ، هر یک از اعضای شورای حمل و نقل گلستان، گزارشی از عملکرد و روند اجرای پروژه های در دست اقدام وامادگی در حوادث را بیان داشتند.
ادارارت کل راه و شهرسازی، هواشناسی، حمل و نقل و پایانه ها، راه آهن شمال شرق، بنادر و دریانوردی،مدیریت فرودگاهها، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نماینده مجری کل پروژه های راهسازی، اعضای شورای حمل و نقل گلستان را تشکیل می دهند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۸ ب.ظ

دیدگاه